КАЗКОВИЙ СВІТ
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Тема: «Переказування української народної казки «Колобок». Збагачення словника образними виразами»
Програмовий зміст: учити переказувати казку за частинами близько до тексту, використовуючи пряму мову; збагачувати словник образними виразами зайчик – лапанчик, вовчик – братик, ведмедик – братик, лисичка – сестричка; виробляти інтонаційну виразність (оклична, прохальна інтонація), силу голосу, темп мовлення, виховувати оцінювальне ставлення до персонажів казки.
Ознайомлення з образотворчим мистецтвом
Тема: «Знайомство з картиною Марії Приймаченко «Соняшник і горох»
Програмовий зміст: вчити дітей розглядати картину і помічати деталі, відповідати на запитання, бачити використані художником виразні засоби зображення; викликати позитивне емоційне ставлення до творів мистецтва; розвивати здатність сприймати твори образотворчого мистецтва, розуміти зміст, засоби виразності картини, спостережливість, увагу, мислення; виховувати інтерес до творчості художників, патріотичні почуття.
Валеологія
Тема: «Мої друзі»
Мета: розширювати уявлення дітей про їх статеву приналежність, знання про те, що хлопчики і дівчатка різняться між собою (інтересами, характером); уточнити знання дітей про імена для хлопчиків, для дівчаток; формувати вміння зважати на інтереси та потреби однолітків протилежної статі; розвивати фразове мовлення, увагу, організованість; збагачувати словник дітей; виховувати повагу одне до одного, дружбу, товариськість, наполегливість у досягненні мети.
Дидактична гра
Назва: «Хто що любить?»
Мета: формувати у дітей знання про життя комах, їхні звички та середовище існування, розвиваючи пам'ять, увагу та логічне мислення, асоціативний зв'язок; знайомити з різними видами комах (метелик, жук, бабка, гусінь, сонечко) та їхніми особливостями; допомогти встановити зв'язок між комахою та її улюбленим місцем/дією; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Руханка «Чака-чака-бум», розробка: Немшилової А.Ю, музика: ШІ
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за вороною. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за вороною»
Мета: розширити уявлення дітей про птахів, природу; навчити спостережливості, бути уважними до навколишнього світу; знайомити з вороною, її поведінкою та особливостями; спонукати звертати увагу на деталі; збагатити словниковий запас; знайомити з новими словами та виразами: "поважна птиця", "старечість її подінеться", "трудівниця", "знищує яйця"; знайомити з поняттям "корисні" та "шкідливі" птахи, що допомагає дітям зрозуміти складність екосистеми; виховувати дбайливе ставлення до природи.
😐 Чим цікава ворона?
😐 Чи можна назвати її трудівницею?
😐 Які є ворони?
😐 Яка з ворон — шкідлива пташка?
Ввечері разом з дітьми пограйте дидактичну гру.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація від UNICEF
Назва: «Ігри для виховання дітей без стереотипів. «Гендерний світлофор»
Назва: «Ігри для виховання дітей без стереотипів. «Гендерний світлофор»
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар