четвер, 11 вересня 2025 р.

КАЗКОВИЙ СВІТ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Переказування української народної казки «Колобок». Збагачення словника образними виразами»
   Програмовий зміст: учити переказувати казку за частинами близько до тексту, використовуючи пряму мову; збагачувати словник образними виразами зайчик – лапанчик, вовчик – братик, ведмедик – братик, лисичка – сестричка; виробляти інтонаційну виразність (оклична, прохальна інтонація), силу голосу, темп мовлення, виховувати оцінювальне ставлення до персонажів казки.


   Ознайомлення з образотворчим мистецтвом
   Тема: «Знайомство з картиною Марії Приймаченко «Соняшник і горох»
   Програмовий зміст: вчити дітей розглядати картину і помічати деталі, відповідати на запитання, бачити використані художником виразні засоби зображення; викликати позитивне емоційне ставлення до творів мистецтва; розвивати здатність сприймати твори образотворчого мистецтва, розуміти зміст, засоби виразності картини, спостережливість, увагу, мислення; виховувати інтерес до творчості художників, патріотичні почуття.


   Валеологія
   Тема: «Мої друзі»
   Мета: розширювати уявлення дітей про їх статеву приналежність, знання про те, що хлопчики і дівчатка різняться між собою (інтересами, характером); уточнити знання дітей про імена для хлопчиків, для дівчаток; формувати вміння зважати на інтереси та потреби однолітків протилежної статі; розвивати фразове мовлення, увагу, організованість; збагачувати словник дітей; виховувати повагу одне до одного, дружбу, товариськість, наполегливість у досягненні мети.


   Дидактична гра
   Назва: «Хто що любить?»
   Мета: формувати у дітей знання про життя комах, їхні звички та середовище існування, розвиваючи пам'ять, увагу та логічне мислення, асоціативний зв'язок; знайомити з різними видами комах (метелик, жук, бабка, гусінь, сонечко) та їхніми особливостями; допомогти встановити зв'язок між комахою та її улюбленим місцем/дією; виховувати дбайливе ставлення до природи.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Руханка «Чака-чака-бум», розробка: Немшилової А.Ю, музика: ШІ


   Шановні батьки, це руханка для онлайн-свята до Дня Дошкілля. Зробіть, будь ласка, відео, як діти танцюють руханку. І ми з задоволенням додамо Ваше відео до святкового роліка.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за вороною. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за вороною»
   Мета: розширити уявлення дітей про птахів, природу; навчити спостережливості, бути уважними до навколишнього світу; знайомити з вороною, її поведінкою та особливостями; спонукати звертати увагу на деталі; збагатити словниковий запас; знайомити з новими словами та виразами: "поважна птиця", "старечість її подінеться", "трудівниця", "знищує яйця"; знайомити з поняттям "корисні" та "шкідливі" птахи, що допомагає дітям зрозуміти складність екосистеми; виховувати дбайливе ставлення до природи.


   Задайте дітям запитання: 
   😐 Чим цікава ворона? 
   😐 Чи можна назвати її трудівницею? 
   😐 Які є ворони? 
   😐 Яка з ворон — шкідлива пташка?

   Ввечері разом з дітьми пограйте дидактичну гру.
   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація від UNICEF
   Назва: «Ігри для виховання дітей без стереотипів. «Гендерний світлофор»




   Поради для батьків від UNICEF
   Тема: «Батьківство – це навчання, яке ніколи не закінчується, тому що…»





   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар