середа, 10 вересня 2025 р.

   У ДИТЯЧОМУ САДКУ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Складання розповіді за картиною «У дитячому садку» за зразком вихователя»
   Програмовий зміст: учити складати розповіді за картиною за допомогою зразка вихователя, складати речення різного типу; активізувати словник назвами іграшок, їх якостей та властивостей, збагачувати дієсловами і прислівниками, закріпити вживання узагальнюючих понять іграшки, дитячий садок; виховувати доброзичливість, чуйність, товариськість.


   Комікс для дітей + Школа добрих почуттів
   Тема: «Як іграшки образились»
   Програмовий зміст: Комікс дає малятам можливість побачити свої вчинки та їх наслідки ніби збоку, спонукає замислитися над тим, як слід ставитися до іграшок, інших речей, сприяє розвитку мислення дітей, зокрема формуванню вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.


   Правове виховання
   Тема: «Я – особливий»
   Програмовий зміст: допомогти дітям усвідомити, що їхні відмінності - це не недоліки, а унікальні якості, якими варто пишатися, свою унікальність та розвинути позитивне ставлення до себе, відчути, що вони особливі, і навчити їх цінувати як себе, так і тих, хто їх оточує; формувати самоприйняття, підвищення самооцінки та розуміння, що кожна людина є цінною та неповторною, позитивного ставлення до себе; вчити розрізняти свої індивідуальні риси, таланти та вподобання; познайомити з поняттям «паспорт», «автопортрет».


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Підкидання м’яча вгору та ловіння його обома руками. Пролізання лівим та правим боком під шнуром». Рухлива гра «У ведмедя у бору»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння кидати й ловити м’яч обома руками, пролізати лівим та правим боком під шнуром; розучити гру.
   Інвентар: м’ч, 2 стояки, шнури.
   Підготовча частина: Ходьба парами, не тримаючись за руки, із зміною темпу (35 сек).

   Ходьба на носках, «як лисичка» (25 сек).

   Біг врозтіч по всьому майданчику (30 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.

   Рухлива гра «У ведмедя у бору». Автор ЗДО №253, м. Запоріжжя

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 сек).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за осінніми хмарами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Ліна Костенко «Осінні хмари сірі, як слони»
   Мета: допомогти дітям розвинути уяву, вчитися бачити й відчувати світ незвичним способом, відчути та сприйняти ознаки осені: сірі хмари, червоне листя, холод; розширити свій словниковий запас та краще розуміти навколишній світ; сприяти формуванню емпатії.

   Загадайте дітям загадку:
   😍 Без крил, а літає, ніхто її не б’є, а плаче. (Хмара)


   Чому так говорять? 
   😏 Коли хмари пливуть низько — чекай дощу. 
   Перевірте народну прикмету.

   Ввечері разом з дітьми артикуляційну гімнастику.
   Назва: «Змія»
   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.

   Робота з дітьми з ООП
   Тема: «Навшпиньки норм чи стрьом?»
   Інколи ходіння дитиною навшпиньки викликає посмішку у батьків. Але чи доречна вона?


   На майданчику підслухала розмову двох матусь: «О, ваш малий ходить навшпиньки? Мій також часто так ходить. Це так прикольно виглядає! Наче балерина на пуантах!»
   Матусі, діти не балерини, вони не повинні ходити навшпиньки, як на пуантах! І, повірте, це зовсім не прикольно!!!
   І так, коли ходіння навшпиньки не є проблемою? Коли це є періодично! Такий варіант переважно є етапом розвитку навички ходьби і він є нормою, якщо зникає до 2-х річного віку дитини. Все – інших варіантів норми ходьби навшпиньки немає! Варіанти йому подобається так ходити, досліджує світ, коли збуджується становиться на носочки – це пояснення на донауковому рівні. Всі інші причини ходьби навшпиньки – або ортопедичні або неврологічні, і потребують вчасної допомоги та корекції з боку лікарів.
   Ситуації, коли ходіння навшпиньки може сигналізувати і про певні ортопедичні порушення:
   ☝ малюк спочатку ходив правильно, але потім почав ставати тільки на пальчики
   
☝ дитині вже понад три роки, а вона й далі ходить лише навшпиньки
   ☝ малеча скаржиться на біль у п’ятах або литкових м’язах
   є порушення координації рухів стопи при ходьбі
   ☝ спостерігається надмірне напруження або слабкість м’язів ніг.
   Ходіння навшпиньках може бути симптомом неврологічних порушень, але в цьому випадку це буде не єдиним тривожним дзвіночком, варто звернути увагу і на інші сигнали організму. Наприклад, якщо ходіння на носочках доповнюється мовленнєвою затримкою або помітними порушеннями дрібної моторики рук варто бити тривогу це симптом пірамідальної недостатності, яка може бути спровокована, наприклад, родовою травмою.
                                                                                                                                       Наталія Пасічник      Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар