пʼятниця, 9 травня 2025 р.

ЖИТТЯ РОСЛИН



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Життя рослин»
   Прогрмовий зміст: викликати у дітей позитивні емоції від спілкування із живою природою; продовжувати ознайомлювати із живою природою, з життям рослин; уточнити знання про різновиди розмноження рослин; закріплювати знання про садові квіти – їх назву, будову, умови їх зростання та розмноження; викликати бажання самостійно вирощувати рослини; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу рослин.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Гілочка бузку»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з рослинами, що квітнуть у весняну пору, викликати захоплення ними; учити створювати об’ємне рельєфне зображення через прийом ліплення з пророблянням деталей зображення стекою на аркуші картону, помічати в природі рідного краю прекрасне; закріплювати навички роботи з пластиліном (скочування, розкочування, розплющування, відривання, поєднання); розвивати допитливість, спостережливість та увагу; сприяти розвитку образного мислення і творчої уяви; удосконалювати вміння слухати художні твори та зіставляти їх зі станом природи; виховувати естетичні почуття, цікавість до ліплення.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні гілочки бузку. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, під час прогулянки помилуйтеся бузковим цвітом. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети. 

   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Спостереження за кущем бузку» 

   Мета: поглибити знання дітей про бузок; особливості зовнішнього вигляду, користь, яку приносить людям; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.


   Задайте дітям запитання: 
   😘 Про який кущ ідеться?
   😘 Якого кольору бувають квіти бузку?
   😘 Які вони за розміром?
   😘 Як вони пахнуть?
   😘 Де ви бачили кущі бузку?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру 

   Назва: «Виклади чоловічка»

   Мета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.


   

   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Вправа на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми»
   Назва: «Пальчикове дихання»
   Мета: психологічні вправи допомагають дітям впоратися з емоційним навантаженням та травмуванням.


  Інформація для батьків
   Тема: «15 ігор для розвитку пам’яті»





   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Вдалих вихідних. Бережіть себе і дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар