ЖИТТЯ РОСЛИН
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Життя рослин»
Прогрмовий зміст: викликати у дітей позитивні емоції від спілкування із живою природою; продовжувати ознайомлювати із живою природою, з життям рослин; уточнити знання про різновиди розмноження рослин; закріплювати знання про садові квіти – їх назву, будову, умови їх зростання та розмноження; викликати бажання самостійно вирощувати рослини; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу рослин.
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Гілочка бузку»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з рослинами, що квітнуть у весняну пору, викликати захоплення ними; учити створювати об’ємне рельєфне зображення через прийом ліплення з пророблянням деталей зображення стекою на аркуші картону, помічати в природі рідного краю прекрасне; закріплювати навички роботи з пластиліном (скочування, розкочування, розплющування, відривання, поєднання); розвивати допитливість, спостережливість та увагу; сприяти розвитку образного мислення і творчої уяви; удосконалювати вміння слухати художні твори та зіставляти їх зі станом природи; виховувати естетичні почуття, цікавість до ліплення.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, під час прогулянки помилуйтеся бузковим цвітом. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за кущем бузку»
Мета: поглибити знання дітей про бузок; особливості зовнішнього вигляду, користь, яку приносить людям; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
😘 Про який кущ ідеться?
😘 Якого кольору бувають квіти бузку?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Виклади чоловічка»
Мета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Вправа на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми»
Назва: «Пальчикове дихання»
Мета: психологічні вправи допомагають дітям впоратися з емоційним навантаженням та травмуванням.
Інформація для батьків





Немає коментарів:
Дописати коментар