ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯВ УКРАЇНІ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Тема: «Маки до Дня пам’яті та примирення»
Програмовий зміст: виховувати шану і повагу до тих, хто ціною власного життя здобув перемогу у війні; вчити дітей малювати нетрадиційним способом (повітряною кулькою), зображувати маки шляхом натискання на повітряну кульку; розширювати уявлення про нетрадиційне малювання; розвивати творчість, естетичний смак; виховувати інтерес до занять з малювання.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Програмовий зміст: збагачувати словник словами, що означають назви професій, інструментів, знаряддя праці, матеріал, трудові дії, результати праці, учити утворювати споріднені слова, дати уявлення про багатозначність слів, ввести узагальнюючі слова інструменти, машина; виховувати любов і повагу до праці.
Тема: «Лазіння по гімнастичній стінці. Стрибки на обох ногах». Рухлива гра «Каруселі».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці, стрибати в довжину з місця; розучити гру.
Інвентар: гімнастична стінка, м’яч, 2 стрічки.
Підготовча частина: Ходьба (35 сек) на носках приставним кроком (лівим і правим боком).
Біг у середньому темпі (30 сек),
ходьба.
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Каруселі». Автор
Навроцька Анастасія
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30
сек).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Наталя Забіла « Ластівочка»
Мета: сформувати в дітей поняття про перелітних; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру.
Назва: «Цікаві знахідки»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.
Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані зверху.


Немає коментарів:
Дописати коментар