четвер, 8 травня 2025 р.

   ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ ТА ПЕРЕМОГИ НАД НАЦИЗМОМ У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ          ВІЙНІ
   ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯВ УКРАЇНІ

   

Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.



   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання

   Тема: «Маки до Дня пам’яті та примирення» 

   Програмовий зміст: виховувати шану і повагу до тих, хто ціною власного життя здобув перемогу у війні; вчити дітей малювати нетрадиційним способом (повітряною кулькою), зображувати маки шляхом натискання на повітряну кульку; розширювати уявлення про нетрадиційне малювання; розвивати творчість,  естетичний смак; виховувати інтерес до занять з малювання.



   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні маки. З нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Словникова робота: збагачення словника словами, що означають назви професій, інструментів, знаряддя праці, матеріал, трудові дії. Утворення споріднених слів» 

   Програмовий зміст: збагачувати словник словами, що означають назви професій, інструментів, знаряддя праці, матеріал, трудові дії, результати праці, учити утворювати споріднені слова, дати уявлення про багатозначність слів, ввести узагальнюючі слова інструменти, машина; виховувати любов і повагу до праці.



   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Лазіння по гімнастичній стінці. Стрибки на обох ногах». Рухлива гра «Каруселі».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці, стрибати в довжину з місця; розучити гру.
   Інвентар: гімнастична стінка, м’яч, 2 стрічки.
   Підготовча частина: Ходьба (35 сек) на носках приставним кроком (лівим і правим боком).



Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
   5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина :

   Рухлива гра «Каруселі». Автор Навроцька Анастасія

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами. Але не забувайте правила безпеки, як почуєте сигнал повітряної тривоги - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Наталя Забіла « Ластівочка»
   Мета: сформувати в дітей поняття про перелітних; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.

   Загадайте дітям загадку:
   Спереду шильце, а ззаду вильце,
   Іззаду сукенце, а спереду біле полотенце. 
                                                                        (Ластівка)


   Задайте дітям запитання: 
   😗 Яку пору року описує Наталя Забіла? 
   😗 Чому заясніли в дітей очка?
   😗 Як вони вітають ластівку?

   Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру.

   Назва: «Цікаві знахідки»

   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.

   Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані зверху.


   На завтра нам знадобиться:


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар