ДЕНЬ РАДІО
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Пізнавальне відео
Тема: «Дивовижний світ – як з’явилося радіо»
Програмовий зміст: познайомити дітей з історією виникнення радіо, вченими, які займалися цією справою, показати моделі радіо та телевізорів, якими користувалися люди в минулому столітті; розвивати увагу, мислення, зосередженість, спостережливість; виховувати повагу до людей, які подарували нам цей чудовий винахід.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Лічба в межах 10. Склад числа з двох менших чисел. Геометричні фігури»
Програмовий зміст: закріпити вміння лічити предмети в межах 10 в прямому і зворотньому напрямку; вчити складати числа з двох менших, підбирати до числа два менших; розрізняти і називати геометричні фігури; формувати пізнавальну активність.
Дидактична гра
Назва: «Четвертий зайвий» Мета: вдосконалювати навички дітей у групуванні предметів; розвивати мислення, мовлення, увагу; виховувати інтерес до нових завдань.
Назва: «Руханка-танок «Якщо друзі усміхаються тобі». Дитячі пісні. З любов’ю до дітей
Шановні батьки, це руханка-танок для випускного. Зніміть, будь ласка, як діти танцюють, і ми додамо відео до онлайн-розваги.
Задайте дітям запитання:
😑 Про перелітну чи зимуючу пташку ідеться?
😑 Що ви нового дізналися про ластівку?
Ввечері пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.
На завтра нам знадобиться: Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Наталя Забіла «Ластівки»
Мета: сформувати в дітей поняття про перелітних; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Наталя Забіла «Ластівки»
Мета: сформувати в дітей поняття про перелітних; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Загадайте дітям загадку:
Швидко скрізь цей птах літає,
Безліч мушок поїдає,
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)
😑 Про перелітну чи зимуючу пташку ідеться?
😑 Що ви нового дізналися про ластівку?
😑 Як назвати батьків-ластівок?
Дайте дітям завдання:
😑Опишіть ластівку.
😑Опишіть ластівку.
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.


Немає коментарів:
Дописати коментар