вівторок, 6 травня 2025 р.

ВИРУШАЄМО В ПОДОРОЖ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Слово. Речення. Апостроф»
   Програмовий зміст: закріпити знання про слово, речення; учити дітей змінювати дієслова за особами, знаходити схожість і різницю звучання, диференціювати тверді та м’які приголосні звуки, визначати кількість складів і позначати їх у схемі, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; закріпити навички звуко-буквенного аналізу слів; познайомити зі знаком апостроф, що вказує на твердість вимови приголосного, за яким він уживається; формувати навички читання і зіставлення орфоепічної норми з граматичною формою слова, самоконтролю та самооцінки; навчити читати слова з апострофом.


   Ознайомлення із природним довкіллям

Тема: «Подорож географічними зонами Землі» 

Програмовий зміст: розширити знання дітей про представників тваринного та рослинного світу географічних зон Землі; формувати уявлення про різноманітність тваринного та рослинного світу, їх пристосування до життя у різних умовах; учити розуміти зв’язок між особливостями природних умов та способом життя тварин і рослин; узагальнювати знання про кліматичні умови, характерні для рослин і тварин певної зони; розвивати логічне мислення; виховувати екологічну свідомість.



   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в довжину з ноги на ногу. Кидання м’яча обома руками від грудей та із-за голови». Рухлива гра «Зроби фігуру»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати в довжину з ноги на ногу та кидати м’яч обома руками; розвивати кмітливість та вміння орієнтуватись у просторі під час гри.
   Інвентар: 2 стрічки, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).



   Ходьба з підніманням високо ніг, «як чапля» (25 сек).   


   Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
   5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина :

   Рухлива гра «Зроби фігуру». Автор Крістіна Годнєва

   Заключна частина: Ходьба (35 сек) у повільному темпі з рухами рук, «як пташка» (8 – 10 раз).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за шпаками. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети. 

   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Михайло Ігнатенко «Шпаки» 

   Мета: сформувати у дітей поняття про перелітних птахів, спосіб харчування, пересування, гніздування, дбайливе ставлення до пташенят, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів.



   Задайте дітям запитання:

😐 Що визбирують шпаки?

😐 Кого вони годують?

😐 Чи можна шпаченят назвати чемними дітками? Чому?


   Проговоріть разом скоромовку:

😐 Сів шпак на шпаківню,

      Заспівав шпак півню: 

      — Так, як ти, не вмію я, 

      Ти не вмієш так, як я.


   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
   Назва: «Киця»
   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар