ВИРУШАЄМО В ПОДОРОЖ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Слово. Речення. Апостроф»
Програмовий зміст: закріпити знання про слово, речення; учити дітей змінювати дієслова за особами, знаходити схожість і різницю звучання, диференціювати тверді та м’які приголосні звуки, визначати кількість складів і позначати їх у схемі, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; закріпити навички звуко-буквенного аналізу слів; познайомити зі знаком апостроф, що вказує на твердість вимови приголосного, за яким він уживається; формувати навички читання і зіставлення орфоепічної норми з граматичною формою слова, самоконтролю та самооцінки; навчити читати слова з апострофом.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Подорож географічними зонами Землі»
Програмовий зміст: розширити знання дітей про представників тваринного та рослинного світу географічних зон Землі; формувати уявлення про різноманітність тваринного та рослинного світу, їх пристосування до життя у різних умовах; учити розуміти зв’язок між особливостями природних умов та способом життя тварин і рослин; узагальнювати знання про кліматичні умови, характерні для рослин і тварин певної зони; розвивати логічне мислення; виховувати екологічну свідомість.
Тема: «Стрибки в довжину з ноги на ногу. Кидання м’яча обома руками від грудей та із-за голови». Рухлива гра «Зроби фігуру»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати в довжину з ноги на ногу та кидати м’яч обома руками; розвивати кмітливість та вміння орієнтуватись у просторі під час гри.
Інвентар: 2 стрічки, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).
Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Зроби
фігуру». Автор Крістіна Годнєва
Заключна частина: Ходьба (35 сек) у
повільному темпі з рухами рук, «як пташка» (8 – 10 раз).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Михайло Ігнатенко «Шпаки»
Мета: сформувати у дітей поняття про перелітних птахів, спосіб харчування, пересування, гніздування, дбайливе ставлення до пташенят, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Задайте дітям запитання:
😐 Що визбирують шпаки?
😐 Кого вони годують?
😐 Чи можна шпаченят назвати чемними дітками? Чому?
Проговоріть разом скоромовку:
😐 Сів шпак на шпаківню,
Заспівав шпак півню:
— Так, як ти, не вмію я,
Ти не вмієш так, як я.
Назва: «Киця»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Немає коментарів:
Дописати коментар