понеділок, 5 травня 2025 р.

   ПРАЦЯ ДОРОСЛИХ НАВЕСНІ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Праця дорослих навесні»
   Програмовий зміст: поширювати знання дітей про роботу дорослих навесні; розвивати пізнавальний інтерес до праці дорослих, вміння класифікувати групи предметів – насіння квітів, городини, знаряддя праці для саду, городу, клумби; закріплювати знання про професію садівника, городника, квітникар, уявлення про весняні зміни в природі та весняні роботи; виховувати повагу до людей різних професій, бажання брати посильну участь у праці, дбайливе ставлення до її результатів.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне

Тема: «Руханка «Ми випускники». Розробка Немшилової А., музика ШІ



   Шановні батьки, зніміть, будь ласка, відео як Ваші діти танцюють та надішліть мені. Це руханяка для випускного свята. 

   Художня література + школа добрих почуттів

   Тема: «Читання оповідання Ігоря Січовика «Хліб чи халва» 

   Програмовий зміст: ознайомити дітей з прозовим художнім твором - оповіданням; учити розуміти зміст прочитаного та давати морально-етичну оцінку поведінки героя художнього твору; закріплювати знання про продукти харчування; розвивати творчу уяву, фантазію, пам’ять, мислення; виховувати поважне ставлення до чужої праці. 



   
Дидактична гра

   Назва: «Хто що обере? (немовлята)»
   Мета: розширити знання про різні види дитячих речей та їх практичне застосування; вчити розуміти потреби інших, розрізняти предмети та їх призначення, робити вибір, зважаючи на уявні потреби та обмеження, розуміти гендерні відмінності; розвивати уяву, фантазію, креативність, мовлення; виховувати турботливе ставлення до молодших.



   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за шпаками. Але будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів. 

   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Шпак» 

   Мета: сформувати у дітей поняття про перелітного птаха - шпака, місця гніздування, особливості зовнішнього вигляду, спосіб пересування, життя; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, аналізувати; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів.


   Загадайте дітям загадку: 

   Перший я приніс весну,

   Пробудив усе від сну,

   Заспівав під вікном,

   Звуть мене усі... (шпаком).



   Задайте дітям запитання:

   😏 На яку пташку схожий шпак?

   😏 Чи завжди шпаки жили коло людини, в шпаківнях?

   😏 Чим корисні шпаки?


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.

   Назва: «Нейроігри»

   Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги.

   Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.


   Психолого-педагогічна міні-консультація для батьків

   Тема: «Які вимоги батькам доцільно пред'являти до гри дошкільника з іграшками?»

   Шановні батьки!

   Гра є провідною діяльністю дошкільника, і іграшки відіграють у ній важливу роль. Проте, щоб гра була дійсно корисною для розвитку дитини, батькам варто дотримуватися певних розумних вимог до організації ігрового процесу та використання іграшок. Ось основні аспекти, на які варто звернути увагу:

   1. Безпека іграшок:

  • Матеріали: Переконайтеся, що іграшки виготовлені з нетоксичних, гіпоалергенних матеріалів, які легко миються. Уникайте іграшок з гострими краями, дрібними деталями, які дитина може проковтнути або вдихнути.
  • Міцність: Іграшки повинні бути міцними та витримувати активну гру дитини. Перевіряйте їх на наявність тріщин, поломок, відірваних елементів.
  • Розмір: Обирайте іграшки відповідного розміру, щоб дитина не могла їх випадково проковтнути.
  • Сертифікація: Звертайте увагу на наявність сертифікатів якості та безпеки.

   2. Стимулювання розвитку:

  • Різноманітність: Забезпечте дитину різноманітними іграшками, які сприяють розвитку різних навичок:
    • Для сенсорного розвитку: брязкальця, м'ячики різних текстур, музичні іграшки.
    • Для розвитку дрібної моторики: пірамідки, кубики, шнурівки, пазли з великими елементами, конструктори.
    • Для розвитку уяви та творчості: ляльки, машинки, фігурки тварин, набори для рольових ігор (лікар, кухар, продавець), будівельні набори, природні матеріали (камінці, шишки).
    • Для розвитку мовлення: книжки з яскравими ілюстраціями, іграшки-персонажі для розігрування історій.
  • Відповідність віку: Обирайте іграшки, які відповідають віковим особливостям та рівню розвитку дитини. Занадто складні або занадто прості іграшки можуть бути нецікавими або фруструючими.
  • Функціональність: Заохочуйте ігри, в яких дитина може використовувати іграшку різними способами, проявляючи свою фантазію (наприклад, з кубиків можна будувати будинок, вежу, гараж).

   3. Організація ігрового простору та процесу:

  • Доступність: Іграшки повинні бути легкодоступними для дитини, щоб вона могла самостійно вибирати, з чим гратися.
  • Порядок: Навчайте дитину складати іграшки після гри. Це сприяє розвитку організованості та відповідальності. Забезпечте зручні місця для зберігання іграшок (контейнери, полички).
  • Участь батьків (за потреби): Іноді доцільно приєднатися до гри дитини, щоб показати нові способи використання іграшок, підтримати її ініціативу, допомогти розіграти складніший сюжет. Проте не нав'язуйте свою гру, дайте дитині можливість бути головним у своєму ігровому світі.
  • Свобода вибору: Надайте дитині свободу вибирати, з якими іграшками та як довго вона хоче гратися. Не обмежуйте час гри, якщо дитина захоплена.
  • Створення ігрових ситуацій: Заохочуйте дитину використовувати іграшки для розігрування різних життєвих ситуацій, знайомих їй (сім'я, магазин, лікарня, дитячий садок). Це сприяє розвитку соціальних навичок та розуміння навколишнього світу.

   4. Кількість іграшок:

  • Розумна кількість: Не перевантажуйте дитину великою кількістю іграшок одночасно. Надмір іграшок може розсіювати увагу та ускладнювати вибір. Краще мати менше якісних та різноманітних іграшок, ніж багато однотипних.
  • Періодичне оновлення: Час від часу переглядайте іграшки, прибирайте ті, з якими дитина вже не грається або які стали небезпечними. Можна пропонувати дитині брати участь у відборі іграшок для передачі іншим дітям.

   5. Роль батьків:

  • Спостереження: Спостерігайте за грою дитини, щоб краще розуміти її інтереси, уподобання та рівень розвитку.
  • Підтримка: Заохочуйте дитину в її ігровій діяльності, хваліть за творчість та фантазію.
  • Приклад: Будьте прикладом дбайливого ставлення до іграшок.

   Дотримуючись цих простих вимог, ви допоможете зробити гру вашої дитини не лише цікавою та захоплюючою, але й максимально корисною для її всебічного розвитку. Пам'ятайте, що гра – це не просто розвага, а важливий інструмент пізнання світу та формування особистості маленької людини.



   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар