пʼятниця, 2 травня 2025 р.

   МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ АСТРОНОМІЇ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.

   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Міжнародний день астрономії»
   Програмовий зміст: пробудити в дітях інтерес до науки та навколишнього світу; поглибити знання дітей про об'єкти у Космосі; дослідити, як починалася наука астрономія і хто стояв біля її витоків, а також відкрити для себе цікаві факти про астрономію та її вплив на наше життя.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання

   Тема: «Подорож у Космос»
   Програмовий зміст: уточнити знання дітей про Космос, про Сонце як про зорю, про Землю як планету, на якій живуть люди; закріплювати знання про комету як космічний об’єкт; продовжувати вчити милуватися красою зоряного неба, упізнавати космічні об’єкти (Сонце, комета, зоря); закріплювати вміння диференціювати кольори (жовтий, синій, оранжевий, білий, блакитний, зелений); активізувати у словнику дітей слова – назви космічних об’єктів (планета Земля, Сонце, Космос, зорі, небо, ракета, комета), назви кольорів, слова-доповнення (сонце ласкаве); розвивати творчі і пізнавальні здібності і креативність, мислення, уяву, пам’ять; розвивати загальну та дрібну моторику, орієнтацію в просторі, сенсорні здібності; виховувати інтерес до навколишнього світу.

   

   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні малюнки. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.   

Логіко-математичний розвиток
Тема: «Частини доби. Суміжні числа. Лічба в межах 10»
Програмовий зміст: закріплювати уявлення дітей про добу та її частини; вчити визначати відношення між суміжними числами, лічити розміщені в один ряд предмети (зліва направо, справа наліво); формувати логічне мислення.

  

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за бджолами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «М.Козаченко «Бджола»
   Мета: поглибити знання дітей про бджолу; ознайомити із зовнішнім виглядом бджіл, особливостями їх поведінки; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до комах.
   Загадайте дітям загадку: 
   У темній темниці
   Сидять працівниці,
   Не знають ні сну,
   Ні постелечки.
   В’язаночку в’яжуть,
   Немов чарівниці, — 
   Ніде ні вузла,
   Ні петелечки. (Бджоли)


   Задайте дітям запитання:
   😌 Як називає бджолу автор?
   
😌 Чому бджілка обцілувала всі квітки?
   😌 Як квітки обдарували бджілку?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Виклади чоловічка»
   Мета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.

  

   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Вправа на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми»
   Назва: «Квадрат дихання»
   Мета: психологічні вправи допомагають дітям впоратися з емоційним навантаженням та травмуванням.


   Інформація для батьків
   Тема: «Відпочивати дозволено»


     
                  


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Вдалих вихідних. Бережіть себе і дітей!

Немає коментарів:

Дописати коментар