МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ АСТРОНОМІЇ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Міжнародний день астрономії»
Програмовий зміст: пробудити в дітях інтерес до науки та навколишнього світу; поглибити знання дітей про об'єкти у Космосі; дослідити, як починалася наука астрономія і хто стояв біля її витоків, а також відкрити для себе цікаві факти про астрономію та її вплив на наше життя.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Подорож у Космос»
Програмовий зміст: уточнити знання дітей про Космос, про Сонце як про зорю, про Землю як планету, на якій живуть люди; закріплювати знання про комету як космічний об’єкт; продовжувати вчити милуватися красою зоряного неба, упізнавати космічні об’єкти (Сонце, комета, зоря); закріплювати вміння диференціювати кольори (жовтий, синій, оранжевий, білий, блакитний, зелений); активізувати у словнику дітей слова – назви космічних об’єктів (планета Земля, Сонце, Космос, зорі, небо, ракета, комета), назви кольорів, слова-доповнення (сонце ласкаве); розвивати творчі і пізнавальні здібності і креативність, мислення, уяву, пам’ять; розвивати загальну та дрібну моторику, орієнтацію в просторі, сенсорні здібності; виховувати інтерес до навколишнього світу.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Частини доби. Суміжні числа. Лічба в межах 10»
Програмовий зміст: закріплювати уявлення дітей про добу та її частини; вчити визначати відношення між суміжними числами, лічити розміщені в один ряд предмети (зліва направо, справа наліво); формувати логічне мислення.
Тема: «Частини доби. Суміжні числа. Лічба в межах 10»
Програмовий зміст: закріплювати уявлення дітей про добу та її частини; вчити визначати відношення між суміжними числами, лічити розміщені в один ряд предмети (зліва направо, справа наліво); формувати логічне мислення.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за бджолами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «М.Козаченко «Бджола»
Мета: поглибити знання дітей про бджолу; ознайомити із зовнішнім виглядом бджіл, особливостями їх поведінки; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до комах.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «М.Козаченко «Бджола»
Мета: поглибити знання дітей про бджолу; ознайомити із зовнішнім виглядом бджіл, особливостями їх поведінки; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до комах.
Загадайте дітям загадку:
У темній темниці
Сидять працівниці,
Не знають ні сну,
Ні постелечки.
В’язаночку в’яжуть,
Немов чарівниці, —
Ніде ні вузла,
Ні петелечки. (Бджоли)
😌 Як називає бджолу автор?
😌 Чому бджілка обцілувала всі квітки?
😌 Як квітки обдарували бджілку?
Назва: «Виклади чоловічка»
Мета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізаціяМета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.
Тема: «Вправа на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми»
Назва: «Квадрат дихання»
Мета: психологічні вправи допомагають дітям впоратися з емоційним навантаженням та травмуванням.








Немає коментарів:
Дописати коментар