ДИТИНА І ВУЛИЦЯ. ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Тема: «Закріплення вивченої літери на позначення приголосного звука [м]. Слова-назви дій»
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про слово; продовжувати практично ознайомлювати з словами – назвами дій предметів, поняттям «слово - назва дії»; формувати вміння правильно ставити запитання до слів - назв дій і відповідати на них, добирати відповідні слова за допомогою запитань: «Що робить?», «Що зробив?», навички самоконтролю та самооцінки; продовжувати вчити добирати риму, підтримувати розмову, запропоновану вихователем, виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, виконувати звукобуквенний аналіз слова, використовуючи умовні позначки, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; розвивати фонематичний слух; закріпити знання про приголосний звук [м]; виховувати інтерес до занять.
Ознайомлення із соціумом + школа безпеки
Тема: «Школа екстремальних ситуацій» (власна розробка)
Програмовий зміст: розширити уявлення дітей про екстремальні ситуації (пожежа, загубився, чужа людина, гроза); навчити адекватно реагувати на небезпеку, знати основні правила дій; формувати навички безпечної поведінки, вміння викликати допомогу; розвивати уважність, логічне мислення, мовлення; виховувувати впевненість у собі, рішучість, обережність.
Тема: «Стрибки в довжину з місця через «струмок». Ходьба по гімнастичній лаві з торбинкою на голові». Рухлива гра «Карасі і щука»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у довжину з місця та ходити по гімнастичній лаві; розвивати швидкість і спритність.
Інвентар: гімнастична лава, мат, щит, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 сек).
Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25 сек).
Біг (35 сек) із зміною темпу, ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна
Заключна частина: Ходьба (35 сек) у
повільному темпі з рухами рук угору та вниз, «як гуска» (8 - 10 раз).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за ластівкою»
Мета: поглибити знання дітей про перелітних птахів, ластівку - народний оберіг, гнуздування; виховувати дбайливе ставлення до птахів.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.
Тема: «Дотримання дітьми правил дорожнього руху»







Немає коментарів:
Дописати коментар