вівторок, 27 травня 2025 р.

   ДИТИНА І ВУЛИЦЯ. ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Закріплення вивченої літери на позначення приголосного звука [м]. Слова-назви дій»
   Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про слово; продовжувати практично ознайомлювати з словами – назвами дій предметів, поняттям «слово - назва дії»; формувати вміння правильно ставити запитання до слів - назв дій і відповідати на них, добирати відповідні слова за допомогою запитань: «Що робить?», «Що зробив?», навички самоконтролю та самооцінки; продовжувати вчити добирати риму, підтримувати розмову, запропоновану вихователем, виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, виконувати звукобуквенний аналіз слова, використовуючи умовні позначки, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; розвивати фонематичний слух; закріпити знання про приголосний звук [м]; виховувати інтерес до занять.


   Ознайомлення із соціумом + школа безпеки
   Тема: «Школа екстремальних ситуацій» (власна розробка)
   Програмовий зміст: розширити уявлення дітей про екстремальні ситуації (пожежа, загубився, чужа людина, гроза); навчити адекватно реагувати на небезпеку, знати основні правила дій; формувати навички безпечної поведінки, вміння викликати допомогу; розвивати уважність, логічне мислення, мовлення; виховувувати впевненість у собі, рішучість, обережність.



   
Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в довжину з місця через «струмок». Ходьба по гімнастичній лаві з торбинкою на голові». Рухлива гра «Карасі і щука»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у довжину з місця та ходити по гімнастичній лаві; розвивати швидкість і спритність.
   Інвентар: гімнастична лава, мат, щит, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 сек).



   Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25 сек).

   Біг (35 сек) із зміною темпу, ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
   5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина :

   Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна

   Заключна частина: Ходьба (35 сек) у повільному темпі з рухами рук угору та вниз, «як гуска» (8 - 10 раз). 

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за ластівкою. Але не забувайте про правила поводження під час повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за ластівкою»
   Мета: поглибити знання дітей про перелітних птахів, ластівку - народний оберіг, гнуздування; виховувати дбайливе ставлення до птахів.


   ✋ Перевірте народну прикмету. Чому так говорять? 
   Ластівка літає низько — буде дощ. 
   ✋ Складіть разом з дітьми описову розповідь про ластівку.

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.


   
   Пам’ятка батькам

   Тема: «Дотримання дітьми правил дорожнього руху»



      


                               


   На завтра нам знадобиться:

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар