ДИТИНА І ПОБУТ. ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Художня література + школа безпеки
Тема: «Безпечна поведінка»
Програмовий зміст: закріплювати знання про елементарні основи безпечної поведінки в побуті; продовжувати вчити відгадувати загадки; розвивати інтонаційну виразність мовлення; продовжувати залучати до організованої бесіди; виховувати слухняність, повагу до дорослих.
Ознайомлення із природним довкіллям + школа безпеки
Тема: «Що сталося з лісом?»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з правилами пожежної безпеки в природі; формувати уявлення про шкоду від вогню в лісі; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.
Назва: «Вогонь – друг, вогонь – ворог»
Тема: «Драйвова руханка «День захисту дітей святкуємо». Автор Немчилова Анна
Всі важливі спрви зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за сонечком і комахами. Але будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Леонід Лобанов «Сонечко і сонце»
Мета: поглиблювати знання дітей про сонечко семикрапкове, спосіб пересування і особливості зовнішнього вигляду та сонце і його властивості; розвивати спостережливість; виховувати любов та дбайливе ставлення до природного довкілля.
До кого всміхнулось сонечко?
☺ Складіть разом з дітьми словесний опис сонечка семикрапкового.
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Інформація для батьків
«Діти і вогонь – правила безпеки»








Немає коментарів:
Дописати коментар