понеділок, 26 травня 2025 р.

   ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
   ДИТИНА І ПОБУТ. ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Художня література + школа безпеки
   Тема: «Безпечна поведінка»
   Програмовий зміст: закріплювати знання про елементарні основи безпечної поведінки в побуті; продовжувати вчити відгадувати загадки; розвивати інтонаційну виразність мовлення; продовжувати залучати до організованої бесіди; виховувати слухняність, повагу до дорослих.


   Ознайомлення із природним довкіллям + школа безпеки
   Тема: «Що сталося з лісом?»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з правилами пожежної безпеки в природі; формувати уявлення про шкоду від вогню в лісі; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.


   Дидактична гра
   Назва: «Вогонь – друг, вогонь – ворог» 
   Мета: розширювати знання дітей про значення вогню в житті людей та шкоду під час необережного поводження з ним; закріплювати знання дітей про те, що вогонь може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду; ознайомити дітей із пожежною машиною і людьми, які працюють на ній, з елементарними правилами безпеки; закріпити в пам’яті номер телефону пожежної частини.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Драйвова руханка «День захисту дітей святкуємо». Автор Немчилова Анна



   Шановні батьки зніміть, будь ласка, відео, як діти танцюють. Це танок до Дня захисту дітей. Ми з задоволенням додамо Ваше відео до онлайн-розваги. 

   Всі важливі спрви зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за сонечком і комахами. Але будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети. 

   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Леонід Лобанов «Сонечко і сонце»

   Мета: поглиблювати знання дітей про сонечко семикрапкове, спосіб пересування і особливості зовнішнього вигляду та сонце і його властивості; розвивати спостережливість; виховувати любов та дбайливе ставлення до природного довкілля.



   ☺ Задайте дітям запитання:
   До кого всміхнулось сонечко?
   ☺ Складіть разом з дітьми словесний опис сонечка семикрапкового.   

   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику
   Назва: «Комар»

   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції. 



   Інформація для батьків
   «Діти і вогонь – правила безпеки»





   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар