четвер, 1 травня 2025 р.

СКЛАДАЄМО КАЗКИ




 Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
   Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.



  
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Складання казки на тему за планом вихователя. Збагачення словника приказками»
Програмовий зміст: учити складати казки на тему за планом вихователя, оцінювати дії героїв; збагачувати словник приказками (зачин) та кінцівками, образними виразами; виховувати почуття товаришування, естетичні почуття; розвивати творче мислення.

     

   Здоров'я та фізичний розвиток

   Тема: «Ходьба по шнуру, покладеному на підлогу зигзагом. Метання торбинки з піском у вертикальну ціль». Рухлива гра «Літачки»

   Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати торбинку  з піском у вертикальну ціль та ходити по шнуру, покладеному на підлогу; розвивати спритність та вміння орієнтуватися у просторі під час гри.

Інвентар: шнур, щит, 2 торбинки з піском.

Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (35 сек).

   Ходьба на внутрішній  та зовнішній сторонах стопи (25 сек).   

   Біг у середньому темпі (35 сек), ходьба.

  Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
   5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина :


   Рухлива гра «Літачки». Автор Войціцька М.М. Музична гра для діток

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку разом з дітьми. Пд час прогулянки поспостерігайте за комахами. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Валентин Бичко «Бджілка» 

   Мета: поглибити знання дітей про комах; ознайомити із зовнішнім виглядом бджіл, особливостями їх поведінки; розвивати спостережливість, зв`язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до комах.


   Загадайте дітям загадку: 

   Летить дід, сів на цвіт,

   Волосинки розгортає,

   Солоденького шукає. (Бджола)



   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Цікаві знахідки»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення. 
   Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу.


   На завтра нам знадобиться: 


   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар