МИ - ПІШОХОДИ. НАШ ДРУГ - СВІТЛОФОР
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Ми - пішоходи»
Програмовий зміст: дати дітям розуміння того, хто такі пішоходи та їхню роль у дорожньому русі; познайомити з основними правилами поведінки пішоходів; надати базові знання про те, як безпечно пересуватися тротуарами, пішохідними переходами, а також в інших ситуаціях на дорозі; нагадати про значення сигналів світлофора для пішоходів; закріпити розуміння значення червоного, жовтого та зеленого кольорів світлофора для безпечного переходу дороги; розвивати увагу та спостережливість.
Тема: «Руханка з м’ячем. Вправи з м’ячем. Розминка з м’ячем». Автор FM
Тема: «Заучування вірша В.Трушковської «Світлофор»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про три кольори світлофора та їх послідовність; пояснити значення кожного кольору світлофора для пішоходів («стій», «чекай», «йди»); знайомити з правилами безпечного переходу дороги при сигналі світлофора; розвивати зорову та слухову увагу, пам'ять (зокрема, вербальну та образну); зв'язне мовлення, емоційну чутливість до поетичного слова, вміння чітко та виразно декламувати вірш; розширити словниковий запас дітей словами: світлофор, сигнал, колір, регулює, безпека, перехід, зупинись, чекай, йди; виховувати у дітей відповідальне ставлення до власної безпеки на дорозі; формувати навички дисциплінованої поведінки пішохода; сприяти вихованню поваги до правил дорожнього руху; створювати позитивний емоційний настрій від спільного навчання та заучування вірша.
Мета: актуалізувати знання дітей про три кольори світлофора (червоний, жовтий, зелений) та їхню послідовність; розвивати увагу, швидкість реакції та зосередженість, логічне мислення, мовленнєву активність, вміння співвідносити сигнал з кольором, діяти за правилами гри, орієнтуватися в умовних ситуаціях; виховувати у дітей відповідальне ставлення до правил дорожнього руху; створювати позитивний емоційний настрій від ігрової діяльності та спільного навчання.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Лелеки»
Мета: поглибити знання дітей про лелеку – народ-ний оберіг; про спосіб життя; розвивати спостережливість; виховувати шанобливе ставлення до народних символів.
Задайте дітям запитання:
🙇 Чому лелек назвали сусідами людей?
🙇 Що вони символізували?
🙇Чому не можна руйнувати лелечих гнізд?
🙇 Чому лелек називали людськими іменами?
🙇 Чому лелеки — птахи-патріоти?
🙇 Що свідчить про те, що лелеки розумні, передбачливі птахи?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Нейроігри»
Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги.
Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.Тематична виставка для батьків
Тема: «Перед шкільним порогом»
Запрошую Вас ознайомитися з добіркою книг, підібраних спеціально для батьків першокласників. Тут ви знайдете поради психологів, практичні рекомендації та цікаві матеріали для розвитку вашої дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар