понеділок, 19 травня 2025 р.

   МИ - ПІШОХОДИ. НАШ ДРУГ - СВІТЛОФОР



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Ми - пішоходи»
   Програмовий зміст: дати дітям розуміння того, хто такі пішоходи та їхню роль у дорожньому русі; познайомити з основними правилами поведінки пішоходів; надати базові знання про те, як безпечно пересуватися тротуарами, пішохідними переходами, а також в інших ситуаціях на дорозі; нагадати про значення сигналів світлофора для пішоходів; закріпити розуміння значення червоного, жовтого та зеленого кольорів світлофора для безпечного переходу дороги; розвивати увагу та спостережливість.

  

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Руханка з м’ячем. Вправи з м’ячем. Розминка з м’ячем». Автор FM


   Художня література

   Тема: «Заучування вірша В.Трушковської «Світлофор» 

   Програмовий зміст: закріпити знання дітей про три кольори світлофора та їх послідовність; пояснити значення кожного кольору світлофора для пішоходів («стій», «чекай», «йди»); знайомити з правилами безпечного переходу дороги при сигналі світлофора; розвивати зорову та слухову увагу, пам'ять (зокрема,  вербальну та образну); зв'язне мовлення, емоційну чутливість до поетичного слова, вміння чітко та виразно декламувати вірш; розширити словниковий запас дітей словами: світлофор, сигнал, колір, регулює, безпека, перехід, зупинись, чекай, йди; виховувати у дітей відповідальне ставлення до власної безпеки на дорозі; формувати навички дисциплінованої поведінки пішохода; сприяти вихованню поваги до правил дорожнього руху; створювати позитивний емоційний настрій від спільного навчання та заучування вірша. 



   Дидактична гра
   Назава: «Світлофор» 

   Мета: актуалізувати знання дітей про три кольори світлофора (червоний, жовтий, зелений) та їхню послідовність; розвивати увагу, швидкість реакції та зосередженість, логічне мислення, мовленнєву активність, вміння співвідносити сигнал з кольором, діяти за правилами гри, орієнтуватися в умовних ситуаціях; виховувати у дітей відповідальне ставлення до правил дорожнього руху; створювати позитивний емоційний настрій від ігрової діяльності та спільного навчання.



   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не торкайтесь сторонніх предметів. 

   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Лелеки»

   Мета: поглибити знання дітей про лелеку народ-ний оберіг; про спосіб життя; розвивати спостережливість; виховувати шанобливе ставлення до народних символів.



   Задайте дітям запитання:

   🙇 Чому лелек назвали сусідами людей?

   🙇 Що вони символізували?

   🙇Чому не можна руйнувати лелечих гнізд?

   🙇 Чому лелек називали людськими іменами?

   🙇 Чому лелеки — птахи-патріоти?

   🙇 Що свідчить про те, що лелеки розумні, передбачливі птахи?

   

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру

   Назва: «Нейроігри»

   Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги.

   Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.


   Тематична виставка для батьків 

   Тема: «Перед шкільним порогом»

   Шановні батьки майбутніх першокласників! На нашому стенді ви знайдете корисну літературу, яка допоможе вашій дитині легко та радісно розпочати шкільне життя.
   Запрошую Вас ознайомитися з добіркою книг, підібраних спеціально для батьків першокласників. Тут ви знайдете поради психологів, практичні рекомендації та цікаві матеріали для розвитку вашої дитини.






   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар