БЕЗПЕКА РУХУ НА ДОРОЗІ І ЙОГО ПОМІЧНИКИ
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Закріплення вивчених літер на позна-чення голосних звуків [о], [и]»
Програмовий зміст: закріпити вміння дітей виділяти голосні звуки в словах, позначати їх відповідними літерами, проводити звуко-буквенний аналіз слів, використовуючи умовні позначки, знання про голосні звуки [о] та [и], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку – червоний колір; виховувати вміння точно виконувати словесну інструкцію вихователя, працювати швидко; розвивати фонематичний слух; учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю та самооцінки.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Хто такий регулювальник та які його функції»
Програмовий зміст: формувати уявлення про те, хто такий регулювальник (поліцейський, який керує рухом транспорту та пішоходів), свідоме ставлення до правил дорожнього руху; ознайомити з жестами регулювальника та їхнім значенням; розвивати уважність та спостережливість, уміння орієнтуватися в дорожній ситуації; виховувати повагу до праці поліцейського.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту з розбігу. Пролізання під шнуром напівприсівши». Рухлива гра «Хто швидше добіжить до прапорця?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати у висоту з розбігу; удосконалювати вміння пролізати під шнуром напівприсівши, навички бігу; розвивати швидкість і спритність.
Інвентар: 2 стояки, шнур, мат.
Підготовча частина: Ходьба з рухами рук: крок правою ногою – руки в сторони, лівою – на пояс (35 сек).
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Дмитро Білоус «Лелека»
Мета: поглиблювати знання дітей про лелеку, місце проживання, особливості зовнішнього вигляду, спосіб життя і харчування; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до птахів.
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику
Тема: «Футбол»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Закріплення вивчених літер на позна-чення голосних звуків [о], [и]»
Програмовий зміст: закріпити вміння дітей виділяти голосні звуки в словах, позначати їх відповідними літерами, проводити звуко-буквенний аналіз слів, використовуючи умовні позначки, знання про голосні звуки [о] та [и], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку – червоний колір; виховувати вміння точно виконувати словесну інструкцію вихователя, працювати швидко; розвивати фонематичний слух; учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю та самооцінки.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Хто такий регулювальник та які його функції»
Програмовий зміст: формувати уявлення про те, хто такий регулювальник (поліцейський, який керує рухом транспорту та пішоходів), свідоме ставлення до правил дорожнього руху; ознайомити з жестами регулювальника та їхнім значенням; розвивати уважність та спостережливість, уміння орієнтуватися в дорожній ситуації; виховувати повагу до праці поліцейського.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту з розбігу. Пролізання під шнуром напівприсівши». Рухлива гра «Хто швидше добіжить до прапорця?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати у висоту з розбігу; удосконалювати вміння пролізати під шнуром напівприсівши, навички бігу; розвивати швидкість і спритність.
Інвентар: 2 стояки, шнур, мат.
Підготовча частина: Ходьба з рухами рук: крок правою ногою – руки в сторони, лівою – на пояс (35 сек).
Ходьба на носках (25 сек).
Біг із зміною темпу (35 сек),
ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Хто швидше добіжить до
прапорця?». Автор група Калинка
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30
сек).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Дмитро Білоус «Лелека»
Мета: поглиблювати знання дітей про лелеку, місце проживання, особливості зовнішнього вигляду, спосіб життя і харчування; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до птахів.
Задайте дітям запитання:
🙋 Як названий лелека в тексті?
🙋 Якою є його улюблена страва?
🙋 Яка нація смакує жабками?
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику
Тема: «Футбол»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:
Дописати коментар