вівторок, 20 травня 2025 р.

   БЕЗПЕКА РУХУ НА ДОРОЗІ І ЙОГО ПОМІЧНИКИ

 
 
   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)

   Тема: «Закріплення вивчених літер на позна-чення голосних звуків [о], [и]»
   Програмовий зміст: закріпити вміння дітей виділяти голосні звуки в словах, позначати їх відповідними літерами, проводити звуко-буквенний аналіз слів, використовуючи умовні позначки, знання про голосні звуки [о] та [и], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку – червоний колір; виховувати вміння точно виконувати словесну інструкцію вихователя, працювати швидко; розвивати фонематичний слух; учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю та самооцінки.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Хто такий регулювальник та які його функції»
   Програмовий зміст: формувати уявлення про те, хто такий регулювальник (поліцейський, який керує рухом транспорту та пішоходів), свідоме ставлення до правил дорожнього руху; ознайомити з жестами регулювальника та їхнім значенням; розвивати уважність та спостережливість, уміння орієнтуватися в дорожній ситуації; виховувати повагу до праці поліцейського.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у висоту з розбігу. Пролізання під шнуром напівприсівши». Рухлива гра «Хто швидше добіжить до прапорця?»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати у висоту з розбігу; удосконалювати вміння пролізати під шнуром напівприсівши, навички бігу; розвивати швидкість і спритність.
   Інвентар: 2 стояки, шнур, мат.
   Підготовча частина: Ходьба з рухами рук: крок правою ногою – руки в сторони, лівою – на пояс (35 сек).

   Ходьба на носках (25 сек).

   Біг із зміною темпу (35 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
   5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина :

   Рухлива гра «Хто швидше добіжить до прапорця?». Автор група Калинка

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек). 

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на прогулянку. Під ча прогулянки поспостерігайте за птахами. Але не забувайте про правила безнеки під час повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Дмитро Білоус «Лелека»
   Мета: поглиблювати знання дітей про лелеку, місце проживання, особливості зовнішнього вигляду, спосіб життя і харчування; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до птахів.


   Задайте дітям запитання: 
   🙋 Як названий лелека в тексті? 
   🙋 Якою є його улюблена страва? 
   🙋 Яка нація смакує жабками?

   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику
   Тема: «Футбол»
   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.

   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар