пʼятниця, 16 травня 2025 р.

   ВИВЧАЄМО ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
   Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити   загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до       фізичних вправ.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Дороги та правила дорожнього руху»
   Програмовий зміст: збагачувати знання дітей новою інформацією про дороги і правила дорожнього руху; розширювати поняття про дорогу, перехрестя, дорожню розмітку й елементи дороги та пішохідний перехід; розвивати вміння і навички свідомо дотримуватися правил дорожнього руху, щоб уникнути травматизму і нещасних випадків; виховувати повагу до встановлених правил і бажання їх знати та виконувати.


   Перегляд відео
   «Обережно дорога! Правила безпечної поведінки». Малятам-дошкільнятам


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Легковий автомобіль»
   Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про транспорт; навчити зображувати транспортний засіб - легковий автомобіль, відображуючи просторові відношення предметів та їх частин і відтворюючи їх форму та розмір; вчити посильно втілювати ідеї власного задуму; розвивати емоційно-образну пам′ять; виховувати любов до малювання.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Розв’язування задач. Орієнтування у просторі. Дидактична гра «Що змінилось?»
   Програмовий зміст: ознайомити із структурою арифметичної задачі; вчити розв’язувати задачі на основі практичних дій, визначати розміщення предметів у просторі; розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, уміння сконцентруватися.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами. Але не забувайте про правила поводження під час повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Птах сонця»
   Мета: продовжуємо поглиблювати знання дітей про лелеку, про спосіб життя; розвивати спостережливість; виховувати шанобливе ставлення до народних символів.
   😲 Загадайте дітям загадку:
   Відлітають за моря, у краї далекі, 
   На будинках гнізда в’ють. Звуть же їх… (лелеки). 

  

   Задайте дітям запитання:

   😲 Як у народі називають лелеку?

   😲 За що люди шанують птахів?

   😲 Як вони оберігають лелек?


   Ввечері пограйте в дидактичну гру

   Назва: «Виклади чоловічка»

   Мета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.


   

   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Вправи для психічного здоров’я, які Ви можете робити разом із Вашими дітьми»
   Назва: «Час для хвилювання»
   Мета: створення міцної основи для емоційного благополуччя, розвитку стійкості до стресів та формування навичок, необхідних для здорового та щасливого життя; регулярна практика таких вправ допомагає дітям краще розуміти себе та світ навколо, ефективніше справлятися з труднощами та будувати позитивні стосунки.



   Інформація для батьків
   Тема: «15 ігор для розвитку пам’яті»





   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розумінн і співпрацю, шановні батьки. Вдалих вихідних. Бережіть себе і дітей. 

Немає коментарів:

Дописати коментар