МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ СІМ'Ї
ПРО АВТОМОБІЛІ ТА АВТОМОБІЛЬНИЙ РУХ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + народознавство
Тема: «Казка про чарівну вишиванку»
Програмовий зміст: пробудити в дітях інтерес до української культури, її історії та народних звичаїв; пояснити значення маків, волошок та листочків; вчити помічати деталі та розуміти, що предмети можуть мати прихований символічний зміст; розвивати емпатію та віру в силу доброти та турботи; передати відчуття радості та впевненості, які можуть виникати від нового одягу або усвідомлення власної привабливості; виховувати позитивне ставлення до себе; повагу до мудрості та досвіду старших.
Шановні батьки, пропоную Вам разом з дітьми переглянути відео-ролік до Дня вишиванки, в якому взяли участь співробітники нашого садочка і діти нашої групи.
Флешмоб
Назва: «День вишиванки»
Школа добрих почуттів
Тема: «Будь чемним у родині»
Програмовий зміст: продовжити формування у дітей уявлення про родину та правила сімейного етикету; виховувати любов до рідних людей; продовжити ознайомлення з творами образотворчого мистецтва, літературними творами та малими фольклорними формами за темою заняття.
Перегляд відео
Назва: «Види транспорту» - українською для дітей. Pani Kalyna
Дидактична гра
Назва: «Так - ні. Безпека на дорозі»
Мета: збагачувати і поглиблювати знання дітей про правила дорожнього руху, безпечної поведінки на дорозі, закріпити знання про дорожні знаки; розвивати увагу, спостережливість, мислення; виховувати дисциплінованість, бажання вивчати правила дорож-нього руху, дотримуватись їх, берегти власне здоров’я та життя.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту з розбігу. Метання торбинки з піском на дальність із-за спини через плече». Рухлива гра «Каруселі»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у висоту з розбігу, метати торбинку з піском із-за спини на дальність; виробляти вміння узгоджувати свої дії з рухами інших дітей під час гри.
Інвентар: 6 кубиків, гімнастична стінка, дошка, мат, стояк з кільцем, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба з рухами рук: крок правою ногою – руки в сторони, лівою – на пояс (35 сек).
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Каруселі». Автор Навроцька Анастасія
Заключна частина: Ходьба (35 сек) у
повільному темпі з рухами рук угору та вниз (6 – 8 раз).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за лелекою»
Мета: поглибити знання дітей про лелеку – народний оберіг, про спосіб життя; розвивати спостережливість; виховувати шанобливе ставлення до народних символів.
😳Загадайте дітям загадку:
Дивна птаха чорно-біла
У гніздо на хату сіла,
Довгим дзьобом знай гуркоче,
Ніби щось сказати хоче.
Де ж це ти була?
Далеко!
А як звуть тебе?... (Лелека)
Назва: «Цікаві знахідки»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення. Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу і з правої сторони.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:
Дописати коментар