четвер, 15 травня 2025 р.

   ДЕНЬ ВИШИВАНКИ
   МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ СІМ'Ї
   ПРО АВТОМОБІЛІ ТА АВТОМОБІЛЬНИЙ РУХ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + народознавство
   Тема: «Казка про чарівну вишиванку»
   Програмовий зміст: пробудити в дітях інтерес до української культури, її історії та народних звичаїв; пояснити значення маків, волошок та листочків; вчити помічати деталі та розуміти, що предмети можуть мати прихований символічний зміст; розвивати емпатію та віру в силу доброти та турботи; передати відчуття радості та впевненості, які можуть виникати від нового одягу або усвідомлення власної привабливості; виховувати позитивне ставлення до себе; повагу до мудрості та досвіду старших.

   Шановні батьки, пропоную Вам разом з дітьми переглянути відео-ролік до Дня вишиванки, в якому взяли участь співробітники нашого садочка і діти нашої групи.
   Флешмоб
   Назва: «День вишиванки»


   Школа добрих почуттів
   Тема: «Будь чемним у родині»
   Програмовий зміст: продовжити формування у дітей уявлення про родину та правила сімейного етикету; виховувати любов до рідних людей; продовжити ознайомлення з творами образотворчого мистецтва, літературними творами та малими фольклорними формами за темою заняття.


   Перегляд відео
   Назва: «Види транспорту» - українською для дітей. Pani Kalyna


   Дидактична гра
   Назва: «Так - ні. Безпека на дорозі» 
   Мета: збагачувати і поглиблювати знання дітей про правила дорожнього руху, безпечної поведінки на дорозі, закріпити знання про дорожні знаки; розвивати увагу, спостережливість, мислення; виховувати дисциплінованість, бажання вивчати правила дорож-нього руху, дотримуватись їх, берегти власне здоров’я та життя.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у висоту з розбігу. Метання торбинки з піском на дальність із-за спини через плече». Рухлива гра «Каруселі»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у висоту з розбігу, метати торбинку з піском із-за спини на дальність; виробляти вміння узгоджувати свої дії з рухами інших дітей під час гри.
   Інвентар: 6 кубиків, гімнастична стінка, дошка, мат, стояк з кільцем, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба з рухами рук: крок правою ногою – руки в сторони, лівою – на пояс (35 сек).


   Ходьба на носках (25 сек).

Біг із зміною темпу (35 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ: 
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
   5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина :


    Рухлива гра «Каруселі». Автор Навроцька Анастасія


   Заключна частина: Ходьба (35 сек) у повільному темпі з рухами рук угору та вниз (6 – 8 раз). 

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки а прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за лелекою»
   Мета: поглибити знання дітей про лелеку – народний оберіг, про спосіб життя; розвивати спостережливість; виховувати шанобливе ставлення до народних символів.
   😳Загадайте дітям загадку: 
   Дивна птаха чорно-біла
   У гніздо на хату сіла,
   Довгим дзьобом знай гуркоче,
   Ніби щось сказати хоче.
   Де ж це ти була? 
   Далеко!
   А як звуть тебе?... (Лелека)


   Ввечрі разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Цікаві знахідки»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення. Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу і з правої сторони.


 На завтра нам знадобиться: 


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар