середа, 30 квітня 2025 р.

   ЛІЧИМО ТА ПОРІВНЮЄМО



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Лічба предметів в межах 10. Порівняння груп предметів за кількістю. Ігрова вправа «Знайди предмет такої ж форми»
   Програмовий зміст: закріпити знання про форму предметів, вміння лічити предмети в межах 10; вчити порівнювати групи предметів за кількістю елементів, встановлювати взаємооднозначну відповідність; формувати логічне мислення.


   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація

   Тема: «Телевізор для моєї родини» 

Програмовий зміст: виявити знання дітей про побутову техніку, уміння повно її оцінювати; формувати вміння складати композицію з аплікативних елементів на основі образу; розвивати вміння вирізати частини прямокутної форми, охайно наклеювати зображення, створюючи багатоколірну композицію; вправляти у вирізанні деталей із паперу, передаючи їх відносну величину; спонукати до самостійного вибору засобів оздоблення роботи; розвивати цікавість, логічне мислення, загальну та дрібну моторику, зоровий контроль дій рук; виховувати доброзичливе ставлення до навколишнього світу, навички організації та планування роботи, охайність.



   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні телевізори. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт. 


  
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
  Тема: «Слухання музики. Едвард Грін «Вальс». Автор Марина Свєтлічна



  Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за сонечком. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть сторонні предмети до рук.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Закличка «Вийди, вийди, сонечко…»
   Мета: продовжувати знайомити дітей з усною народною творчістю; розвивати спостережливість, пізнавальні інтереси, мислення; виховувати естетичні почуття, любов до природи.



   Задайте дітям запитання:
   😊 З яким закликом звертаються діти до сонечка?
   😊 З яким закликом звертаєтесь до нього ви?
   😊 За що ви любите сонечко?


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.



   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар