МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТАНЦЮ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Пізнавальне відео
Тема: «Кілька цікавинок про танці»
Програмовий зміст: розширювати уявлення про різноманітність танцювального жанру, активізувати словник дітей назвою танців; розвивати потяг до краси, бажання займатися танцями; виховувати естетичні почуття.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Речення. Звук [дж]»
Програмовий зміст: закріпити знання про речення; корегувати вміння моделювати складені повідомлення; познайомити з твердим приголосним звуком [дж]; учити визначати його місце в слові, використовуючи умовну позначку - синій колір; навчати правильно, злито вимовляти новий звук та позначати його двома літерами дж; розвивати вміння співвідносити звуко-буквені структури слова; формувати навички читання і зіставлення орфоепічної норми з граматичною формою слова; учити розуміти начальне завдання, виконувати його самостійно; формувати навички самоконтролю та самооцінки.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Сторінки Червоної книги України»
Програмовий зміст: формувати знання дітей про значення екологічно-доцільної поведінки людини в природному довкіллі; надати знання про природоохоронну роботу в нашій країні, про Червону книгу України; розвивати природоохоронні переконання – уміння співвідносити зображені вчинки людей з відомими правилами; закріплювати правила поведінки в природному оточенні; виховувати екологічну культуру, бережливе ставлення до тварин і рослин.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Кидання м’яча обома руками від грудей та із-за голови». Рухлива гра «Вудочка»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння кидати м’яч від грудей та із-за голови, а також стрибати в глибину; розвивати спритність, швидкість, силу, витривалість, увагу; підвищити рухову активність, настрій.
Інвентар: м’яч, гімнастична лава, мат.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з сплесками в долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячи на підлозі, спираючись руками позаду на підлогу. 1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Вудочка». Автор інструктор з фізичної культури Олена Косарєва
Заключна частина: Ходьба (35 сек) у повільному темпі з рухами рук угору та вниз
(6 – 8 раз).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за бджілкою. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Бджілка»
Мета: поглибити знання дітей про комах; ознайомити із зовнішнім виглядом бджіл, особливостями їх поведінки; розвивати спостережливість, зв`язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до комах.
Загадайте дітям загадку:
Взимку спить, влітку бринить,
Понад води, понад сади літає,
Солодку росу із квітів збирає. (Бджілка)
Одна бджола мало меду наносить.
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Киця»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.



Немає коментарів:
Дописати коментар