понеділок, 28 квітня 2025 р.

   ЯКІ БУВАЮТЬ БУДИНКИ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення
   Тема: «Будинок»
   Програмовий зміст: розширювати та уточнювати уявлення дітей про будинки, їх будівництво, характерні ознаки, будівельні професії; розвивати вміння дітей порівнювати два предмети, знаходити спільне та відмінне; стимулювати вживання речень зі сполучником «а»; збагачувати словниковий запас вживанням словами-синонімами; учити добирати слова-родичі; продовжувати вчити утворювати прикметники, що позначають властивість матеріалу; виховувати цікавість до всього, що оточує дитину, інтерес до художніх творів.

   Художня література + школа безпеки
   Тема: «Слухання вірша Ірини Шушняк-Федоришиної «Електричний струм»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з віршем, з правилами безпечного поводження з електричними приладами та струмом; учити слухати і розуміти зміст художнього твору; емоційно сприймати зміст вірша; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом твору; збагачувати словник прикметниками та дієсловами; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; виховувати інтерес до художньої літератури, обережність, уважність та відповідальність за власну безпеку та безпеку оточуючих.

  

   
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Музичні інструменти. «Металофон». Автор Renata

   Правове виховання
   Тема: «Дидактична гра «Де порушено права?»
   Мета: закріплювати у дітей уявлення про поняття: «право», «права дитини»; учити визначати, які права було порушено; виховувати негативне ставлення до проявів агресії, жорстокості, експлуатації; виховувати почуття власної гідності, впевненість у собі, любов до ближнього, бажання намагатися бути справедливим.


  Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Можливо вдень піде дощ, тож поспостерігайте за дощем. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте - прямуйте в укриття, не торкайтесь сторонніх предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Катерина Перелісна «Теплий дощик»
   Мета: сформувати у дітей поняття про дощ як один із видів опадів; ознайомити з його особливостями; розвивати спостережли-вість; виховувати естетичні почуття, пізнавальні інтереси.


   Задайте дітям запитання:
   😉 Назвіть прохання дітей.
   😉 Про що вони просили дощик, коли він заставав їх у дитячому садку? 
   😉 Це був весняний чи осінній дощ?

   Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
   Назва: «Нейроігри»
   Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги. 
   Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.


   Інформація для батьків

   Тема: «Як прищепити дітям добрі взаємини»

   Шановні батьки!

   Уміння будувати здорові та позитивні взаємини є одним із найважливіших соціальних навичок, які ви можете допомогти розвинути своїй дитині. Добрі взаємини сприяють емоційному благополуччю, впевненості в собі та успішній соціалізації. Ось кілька ключових стратегій, які допоможуть вам у цьому:

1. Будьте взірцем для наслідування:

  • Показуйте приклад добрих взаємин: Діти вчаться, спостерігаючи за вами. Демонструйте повагу, емпатію, доброту та вміння розв'язувати конфлікти у своїх стосунках з іншими людьми – партнером, родичами, друзями, колегами.
  • Говоріть про свої почуття та потреби: Відкрито діліться своїми емоціями та пояснюйте, як ви будуєте стосунки. Наприклад: "Я дуже ціную підтримку твого дідуся, мені завжди приємно з ним спілкуватися."
  • Вирішуйте конфлікти конструктивно: Коли виникають розбіжності, показуйте, як ви слухаєте іншу сторону, висловлюєте свою думку спокійно та шукаєте компроміси.

2. Створіть сприятливе середовище вдома:

  • Заохочуйте спілкування та співпрацю: Створюйте можливості для спільної діяльності всією сім'єю: ігри, приготування їжі, прибирання, обговорення сімейних питань. Це вчить дітей домовлятися, ділитися та підтримувати одне одного.
  • Виховуйте повагу до індивідуальності: Навчайте дітей цінувати відмінності між людьми, розуміти, що кожна людина унікальна зі своїми думками, почуттями та потребами.
  • Сприяйте розвитку емпатії: Обговорюйте почуття інших людей, особливо в різних ситуаціях (наприклад, під час перегляду фільму чи читання книги). Запитуйте: "Як ти думаєш, що зараз відчуває ця людина? Чому?"

3. Навчайте конкретних соціальних навичок:

  • Вчіть вітатися та прощатися: Навчіть дитину ввічливо вітатися з іншими людьми, дивитися в очі та використовувати відповідні слова. Також важливо навчити правильно прощатися.
  • Навчайте слухати та чути: Пояснюйте важливість уважного слухання співрозмовника, не перебиваючи та намагаючись зрозуміти його точку зору.
  • Вчіть висловлювати свої думки та почуття: Допоможіть дитині навчитися чітко та ввічливо висловлювати свої потреби та емоції, не ображаючи інших.
  • Навчайте ділитися та співпрацювати: Заохочуйте дитину ділитися іграшками, солодощами, допомагати іншим. Пояснюйте переваги спільної роботи.
  • Навчайте розв'язувати конфлікти мирним шляхом: Допоможіть дитині зрозуміти, що конфлікти – це нормально, але важливо вчитися їх вирішувати без криків та бійок. Навчіть її шукати компроміси та вибачатися.
  • Навчайте розуміти невербальні сигнали: Звертайте увагу дитини на міміку, жести, інтонацію інших людей, щоб вона краще розуміла їхні емоції та наміри.

4. Створюйте можливості для соціальної взаємодії:

  • Заохочуйте спілкування з однолітками: Записуйте дитину на гуртки, спортивні секції, організовуйте ігри з дітьми у дворі. Це дає можливість практикувати соціальні навички в реальних ситуаціях.
  • Організовуйте зустрічі з друзями та родичами: Сприяйте налагодженню та підтримці стосунків з іншими дітьми та дорослими.
  • Обговорюйте досвід соціальної взаємодії: Після спілкування з іншими людьми обговоріть з дитиною, що пройшло добре, а що можна було б зробити інакше.

5. Підтримуйте та заохочуйте:

  • Хваліть за добрі вчинки та прояви емпатії: Коли ви бачите, що дитина проявляє доброту, співчуття, допомагає іншим, обов'язково відзначте це та похваліть її.
  • Будьте терплячими: Навчання соціальних навичок – це поступовий процес. Не очікуйте миттєвих результатів і підтримуйте дитину на цьому шляху.
  • Обговорюйте невдачі як можливість для навчання: Якщо дитина мала складнощі у спілкуванні, не сваріть її, а спокійно розберіть ситуацію та допоможіть зрозуміти, що можна зробити наступного разу.

   Пам'ятайте, що ви є найважливішим вчителем для своєї дитини у сфері міжособистісних стосунків. Ваша любов, підтримка та настанови допоможуть їй вирости людиною, яка вміє будувати міцні та щасливі взаємини з оточуючими.


   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар