пʼятниця, 25 квітня 2025 р.

  ВИРУШАЙМО У ПОДОРОЖ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.

   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Автобус»
   Програмовий зміст: збагачувати досвід дітей знаннями про сімейні традиції, способи відпочинку в сім’ї – подорожі-поїздки; учити малювати предмети, що складаються з різних частин квадратної, прямокутної форми та круглої форми; формувати вміння малювати пензликом прямокутники, квадрати, круги та зафарбовувати ці площини наносячи лінії в одному напрямку і не виходячи за контур зображення; закріплювати знання кольорів; розвивати творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, зосередженості; виховувати інтерес до образотворчої діяльності; бажання малювати.

   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні автобуси. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «У зоопарку»
   Програмовий зміст: формувати знання дітей про різноманітний живий світ природи у довкіллі через ознай-омлення з ним у зоопарку; розширювати знання через різноманітність тварин у зоопарку; закріплювати знання про різних тварин зоопарку; розвивати пізнавальну активність, увагу, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до тварин у неволі, безпечну поведінку під час відвідування зоопарку.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за весняними змінами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Федір Петров «Дощ і сонечко»
   Мета: сформувати у дітей поняття про дощ як один із видів опадів; з його особливостями весняної пори; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, пізнавальні інтереси.


     Задайте дітям запитання:
   😁 Кому дощ прав сорочки?
   😁 Де він ліг спочити?
   😁 Хто ж висушив сорочки?
   😁 Поясніть значення слів: байрак, обрій.

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Цікаві знахідки»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.
   Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані з правої сторони та знизу.


  
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Вправа на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми 
   Назва: «Обійми метелика»
   Мета: психологічні вправи допомагають дітям впоратися з емоційним навантаженням та травмуванням.



   Інформація для батьків
   Тема: «24 ідеї для втомлених батьків»








   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Бережіть себе і дітей. Вдалих вихідних!

Немає коментарів:

Дописати коментар