ВИРУШАЙМО У ПОДОРОЖ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Автобус»
Програмовий зміст: збагачувати досвід дітей знаннями про сімейні традиції, способи відпочинку в сім’ї – подорожі-поїздки; учити малювати предмети, що складаються з різних частин квадратної, прямокутної форми та круглої форми; формувати вміння малювати пензликом прямокутники, квадрати, круги та зафарбовувати ці площини наносячи лінії в одному напрямку і не виходячи за контур зображення; закріплювати знання кольорів; розвивати творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, зосередженості; виховувати інтерес до образотворчої діяльності; бажання малювати.
Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні автобуси. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.
Ознайомлення із природним довкіллямТема: «У зоопарку»
Програмовий зміст: формувати знання дітей про різноманітний живий світ природи у довкіллі через ознай-омлення з ним у зоопарку; розширювати знання через різноманітність тварин у зоопарку; закріплювати знання про різних тварин зоопарку; розвивати пізнавальну активність, увагу, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до тварин у неволі, безпечну поведінку під час відвідування зоопарку.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за весняними змінами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Федір Петров «Дощ і сонечко»
Мета: сформувати у дітей поняття про дощ як один із видів опадів; з його особливостями весняної пори; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, пізнавальні інтереси.
Задайте дітям запитання:
😁 Кому дощ прав сорочки?
😁 Де він ліг спочити?
😁 Хто ж висушив сорочки?
😁 Поясніть значення слів: байрак, обрій. Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Цікаві знахідки»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.
Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані з правої сторони та знизу.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Вправа на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми
Мета: психологічні вправи допомагають дітям впоратися з емоційним навантаженням та травмуванням.
Інформація для батьків
Тема: «24 ідеї для втомлених батьків»
Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Бережіть себе і дітей. Вдалих вихідних!








Немає коментарів:
Дописати коментар