ДЕНЬ БЕЗПЕКИ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + школа безпеки
Тема: «Складання творчих розповідей (початок до кінцівки). Утворення іменників від дієслів»
Програмовий зміст: учити складати творчі розповіді від початку до кінцівки, запропонованої вихователем, утворювати іменники від дієслів (назви професій); розвивати фонематичний слух; виховувати уважність; розвивати творче мислення.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту з розбігу. Кидання м’яча від грудей та із-за голови у кільце». Рухлива гра «Ми – веселі діти»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у висоту з розбігу та кидати м’яч у кільце обома руками від грудей та із-за голови; розучити гру.
Інвентар: стояк з кільцем, м’яч, 2 стояки, шнур, мат.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).
Ходьба (25 сек) приставним кроком на носках (лівим та правим боком).
Біг у середньому темпі (35 сек), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з сплесками в долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячи на підлозі, спираючись руками позаду на підлогу. 1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Ми – веселі діти». Автор Каріна Мельник
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, крадькома, «як мишка» (35 сек).
Екологічне виховання
Тема: «Дидактична гра «Буду природі другом»
Мета: продовжувати вчити правилам і нормам поведінки в природі; викликати у дітей бажання допомагати у природоохоронному процесі, оберігати природу, реагувати на поведінку оточуючих щодо довкілля; розвивати навички дбайливого ставлення до навколишнього середовища, зорове сприйняття, логічне мислення, увагу, уяву, пам’ять; виховувати бережливе та турботливе ставлення до природи рідного краю.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьм на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за деревами, повторіть з дітьми їх назви. Але будьте обережні, не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Василь Сухомлинський «Тополі в степу над шляхом»
Мета: поглиблювати знання дітей про тополю (особливості зовнішнього вигляду, спосіб розмноження); розвивати спостережливість, увагу, уяву; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.
На завтра нам знадобиться:

Немає коментарів:
Дописати коментар