середа, 23 квітня 2025 р.

   КРАЇНА МАТЕМАТИКА


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Об’ємні геометричні фігури. Кількісна і порядкова лічба. Порівняння за величиною»
   Програмовий зміст: закріпити знання про величину і форму предметів, вміння лічити предмети в межах 10, визначати місце кожного предмета в ряду інших, порядкове значення числа; вчити визначати величини предметів порівнянням; формувати вміння сприймати й осмислювати пізнавальну задачу, виконувати дії відповідно до плану.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Клоун»
   Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про цирк; збагачувати знання про циркові професії – клоуни, акробати, фокусники, дресирувальники; навчати передавати у виробу динаміку руху, емоції; уточнити вміння застосування способу ліплення з циліндра (валика), надрізаного з одного кінця; учити доповнювати виріб дрібними деталями; розвивати образне мислення, фантазію, емоційну пам’ять; закріплювати уявлення про техніку ліплення; виховувати естетичний смак, уміння самостійно створювати емоційні художні образи.


 


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Музично-ритмічна діяльність. «Вправа з кольоровими хустинками». Автор Світлана Намолова


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за весняними змінами, що відбуваються в житті дерев весняної пори. Але будьте уважні. Не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети. 

   Спостереження в природному довкіллі + школа добрих почуттів

   Тема: «Врятували берізку»

   Мета: поглибити знання дітей про весняні зміни в живій природі; розвивати спостережливість, увагу; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.



   Задайте дітям запитання:

   😀 Яку сумну картину побачили дівчатка?

   😀 Як, на вашу думку, дівчатка допомогли берізці?

   😀 Чи доводилось вам коли-небудь допомагати деревцям?

   😀 Як ви це робили?


   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику
   Тема: «Лоша»
   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.


Це всі завдання на сьогодні. Дікую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар