КРАЇНА МАТЕМАТИКА
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Об’ємні геометричні фігури. Кількісна і порядкова лічба. Порівняння за величиною»
Програмовий зміст: закріпити знання про величину і форму предметів, вміння лічити предмети в межах 10, визначати місце кожного предмета в ряду інших, порядкове значення числа; вчити визначати величини предметів порівнянням; формувати вміння сприймати й осмислювати пізнавальну задачу, виконувати дії відповідно до плану.
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Клоун»
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про цирк; збагачувати знання про циркові професії – клоуни, акробати, фокусники, дресирувальники; навчати передавати у виробу динаміку руху, емоції; уточнити вміння застосування способу ліплення з циліндра (валика), надрізаного з одного кінця; учити доповнювати виріб дрібними деталями; розвивати образне мислення, фантазію, емоційну пам’ять; закріплювати уявлення про техніку ліплення; виховувати естетичний смак, уміння самостійно створювати емоційні художні образи.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за весняними змінами, що відбуваються в житті дерев весняної пори. Але будьте уважні. Не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в
природному довкіллі + школа добрих почуттів
Тема: «Врятували берізку»
Мета: поглибити знання дітей про весняні зміни в живій природі; розвивати спостережливість, увагу; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Задайте дітям запитання:
😀 Яку сумну картину побачили дівчатка?
😀 Як, на вашу думку, дівчатка допомогли берізці?
😀 Чи доводилось вам коли-небудь допомагати деревцям?
😀 Як ви це робили?
Тема: «Лоша»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Немає коментарів:
Дописати коментар