ДЕНЬ ЗЕМЛІ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Тема: «Дидактична гра «Коли Земля радіє, а коли сумує»
Мета: ознайомити дітей з різними чинниками, що впливають на природу; закріпити правила поведінки у природі; викликати бажання берегти природу та піклуватись про неї; розвивати мислення, пам’ять, мовлення; виховувати любов до рідної планети та природи.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Слово. Речення. Звуки [дз], [дз’]»
Програмовий зміст: закріпити знання про слово, речення; корегувати вміння моделювати складні повідомлення; розвивати фонематичний слух; познайомити з твердим приголосним звуком [дз] та м’яким приголосним [дз’]; вчити визначати їх місце в слові, використовуючи умовну позначку – синій та зелений кольори, розуміти начальне завдання, виконувати його самостійно; навчати правильно, злито вимовляти нові звуки та позначати їх двома літерами дз; розвивати вміння співвідносити звуко-буквені структури слова; формувати навички читання і зіставлення орфоепічної норми з граматичною формою слова, навички самоконтролю та самооцінки.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту з розбігу. Лазіння по гімнастичній стінці». Рухлива гра «Не запізнюйся»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння чітко приземлятись під час стрибків у висоту з розбігу, лазити по гімнастичній стінці приставним та поперемінним кроком; вчити дітей ходити і бігати в різних напрямках; розвивати спритність; виховувати увагу.
Інвентар: 2 гімнастичні стінки, мат, 2 стояки, шнур.
Підготовча частина: Ходьба (35сек) із зміною темпу.
Ходьба (25сек) з високим підніманням стегна, «як чапля».
Біг (35 сек) у середньому темпі, ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з сплесками в долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячи на підлозі, спираючись руками позаду на підлогу. 1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Не запізнюйся».
Автор Дошкільнятко
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на
носках, «лисичка» (35сек).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Семен Жураховський «Дерева не плачуть»
Мета: поглибити знання дітей про дерева (береза, дуб); учити уважно слухати казку; розвивати спостережливість, увагу, уяву; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Загадайте дітям загадку:
В білій одежині цілий рік ходила,
Навесні зелений кожушок наділа,
Кучері вмивала чистою росою
Та й розвеселяла білою красою. (Береза)
Задайте дітям запитання:
💇 Про що шелестіла сама до себе молода берізка?
💇 Звідки сочилися прозорі краплі-сльози?
💇 Чи плачуть дерева?
💇 Як би ви вчинили, побачивши поранену берізку?
Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
Тема: «Нейроігри»
Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги.
Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.
Немає коментарів:
Дописати коментар