четвер, 17 квітня 2025 р.

   ТИЖДЕНЬ НАРОДОЗНАВСТВА
   ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я
   УКРАЇНСЬКІ СТРАВИ ТА НАПОЇ


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


  Літературне читання
   Мета: поглибити знання дітей про перелітних птахів; розвивати спостережливість, увагу, уяву; виховувати любов до України та наших пернатих друзів.


   Задайте дітям запитання:
  👶 Із чим звертається поет до журавлів?
  👶 Із чим би ви звернулись до птахів?

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Дидактична гра «Що зайве? (українські страви)»
   Мета: закріплювати знання дітей про українську національну кухню, українські страви, їх назви; вміння відрізняти їх від страв інших народів світу; розвивати мовлення, мислення, пізнавальний інтерес, увагу; виховувати повагу до традицій та звичаїв українського народу.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Геометричні фігури. Склад чисел. Вимірювання за допомогою умовної міри»
   Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про склад чисел в межах 10, геометричні фігури та кольори; учити, знаходити відповідні геометричні фігури; розвивати вміння орієнтуватися у просторі, мислення, пам’ять; удосконалюлювати вміння користуватися умовною мірою; виховувати спостережливість та увагу.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Пролізання лівим та правим боком під шнуром. Стрибки на обох ногах,
просуваючись уперед». Рухлива гра «Фігури»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння пролізати під шнуром та стрибати в довжину з місця; розучити рухливу гру.
   Інвентар: 2 стояки, шнур.
   Підготовча частина: Ходьба (35сек) із зупинками за сигналом дорослого – піднятий угору прапорець (3 – 4 рази).


Ходьба на зовнішній стороні стопи, «як ведмедик» (25сек).


Біг у середньому темпі (35 сек), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук угору з сплесками в долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   5. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячи на підлозі, спираючись руками позаду на підлогу. 1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
 

Рухлива гра «Фігури». Автор Грабіна Катерина

   
   Заключна частина: Ходьба (35сек) у повільному темпі  з рухами рук угору та вниз, «як курчата» (8 – 10 раз).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами та послухайте пташиний спів. Але не не нехтуйте сигналом повітряної тривоги та не беріть до рук незнайомі предмети.

   Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.

   На  завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар