пʼятниця, 18 квітня 2025 р.

ВЕСНЯНІ СВЯТА


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Ознайомлення із соціумом + народознавство

   Тема: «Весняні свята»
   Програмовий зміст: розширювати знання дітей про українські традиції – весняні свята; продовжувати ознайомлювати з традиціями українського народу, пов’язаними з настанням весни; дати початкові уявлення про святкування Вербної неділі, Великодня; поглиблювати знання про види великодніх яєць, зокрема писанку, крашанку, крапанку; розвивати інтерес до самобутнього мистецтва української писанки, традицій та звичаїв українського народу; виховувати поважне ставлення до народних традицій та бажання брати участь у святах.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Розмалюю писанку»
   Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про походження великодніх обрядів та традицій; учити малювати традиційні елементи й орнаменти; дати можливість відчути себе народними майстрами; ознайомити з мистецтвом мініатюри на яйці; удосконалювати техніку малювання пензликом; активізувати та збагатити словник за темою писанки; ввести слова (розпис, орнамент, звичай, Великдень); розвивати пам’ять, мислення, увагу, уяву, зоровий аналізатор, дрібну моторику рук, відчуття кольору композиції; виховувати інтерес до народної творчості, української культури; прищеплювати охайність і працелюбність.


   Дидактична гра
   Назва: «Великодня писанка»
   Мета: закріпити знання дітей про писанку, головний символ свята Великодня; розвивати увагу, спостереження, мислення.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за комахами. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не торкайтесь незнайомих предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олександр Копиленко «Джміль»
   Мета: вчити дітей розпізнавати комах за зовнішнім виглядом; розвивати спостережливість, логічне мислення, виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.
   Загадайте дітям загадку: 
   Сам смугастий, волохатий
   І дзвенить побіля хати.
   А що бджілка — не скажу,
   Відгадайте, бо вкушу. (Джміль)


   Задайте дітям запитання:
   💁 Що робить джміль у польоті?
   💁 Для чого він сів на квітку?
   💁 Що робить метелик? А комахи?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру

   Назва: «Цікаві знахідки»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення. Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу.


   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Вправа на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми»
   Назва: «Олівець та пензлик»



   Інформація для батьків
   Тема: «Від безсилля до сили: кроки до внутрішньої рівноваги»

  

  


 
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Вдалих вихідних.

Немає коментарів:

Дописати коментар