ВЕСНЯНІ СВЯТА
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Ознайомлення із соціумом + народознавство
Тема: «Весняні свята»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про українські традиції – весняні свята; продовжувати ознайомлювати з традиціями українського народу, пов’язаними з настанням весни; дати початкові уявлення про святкування Вербної неділі, Великодня; поглиблювати знання про види великодніх яєць, зокрема писанку, крашанку, крапанку; розвивати інтерес до самобутнього мистецтва української писанки, традицій та звичаїв українського народу; виховувати поважне ставлення до народних традицій та бажання брати участь у святах.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Розмалюю писанку»
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про походження великодніх обрядів та традицій; учити малювати традиційні елементи й орнаменти; дати можливість відчути себе народними майстрами; ознайомити з мистецтвом мініатюри на яйці; удосконалювати техніку малювання пензликом; активізувати та збагатити словник за темою писанки; ввести слова (розпис, орнамент, звичай, Великдень); розвивати пам’ять, мислення, увагу, уяву, зоровий аналізатор, дрібну моторику рук, відчуття кольору композиції; виховувати інтерес до народної творчості, української культури; прищеплювати охайність і працелюбність.
Дидактична гра
Назва: «Великодня писанка»
Мета: закріпити знання дітей про писанку, головний символ свята Великодня; розвивати увагу, спостереження, мислення.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за комахами. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не торкайтесь незнайомих предметів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Олександр Копиленко «Джміль»
Мета: вчити дітей розпізнавати комах за зовнішнім виглядом; розвивати спостережливість, логічне мислення, виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.
Загадайте дітям загадку:
Сам смугастий, волохатийІ дзвенить побіля хати.
А що бджілка — не скажу,
Відгадайте, бо вкушу. (Джміль)
💁 Що робить джміль у польоті?
💁 Для чого він сів на квітку?
💁 Що робить метелик? А комахи?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Цікаві знахідки»Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення. Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Вправа на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми»
Назва: «Олівець та пензлик»
Інформація для батьків
Тема: «Від безсилля до сили: кроки до внутрішньої рівноваги»






Немає коментарів:
Дописати коментар