середа, 16 квітня 2025 р.

  ДО КРАЇНИ МАТЕМАТИКИ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
   Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Геометричні фігури. Лічба предметів в межах 10. Дидактична гра «Знайди сусідів»
   Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про форму предметів; вправляти у лічбі предметів в межах 10; формувати гнучкість мислення (використання знань в іграх та нестандартних завданнях).


   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація

   Тема: «Лисичка-сестричка» (орігамі)
   Програмовий зміст: заохочувати дітей до експериментування з папером; ознайомлювати з технікою орігамі; учити робити паперові конструкції за технікою орігамі; вправляти у складанні паперу; навчати виготовляти прості фігурки тварин у техніці орігамі; закріплювати знання геометричних фігур; активізувати словник за темою; розвивати увагу, мислення, пам’ять, дрібну моторику рук, творчість, спостережливість, уміння відтворювати дії у зазначеній послідовності, працювати за зразком; виховувати інтерес до навколишньої природи, дбайливе ставлення до тварин, повагу до культурної спадщини інших народів.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні портрети Лисички-сестрички. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт!

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по похилій дошці напівприсісівши. Прокочування м’яча обома руками по підлозі». Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?» 
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння ходити по похилій дошці напівприсівши, прокочувати м’яч по підлозі, навички ходьба та бігу; виховувати увагу, пам’ять, організованість.
   Інвентар: гімнастична стінка, дошка, мат, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» із зміною темпу та напряму (35сек).


   Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25сек).  


   Біг із зміною напряму між кеглями, розставленими на відстані 1,5 – 2м (25сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
   6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина :
  

   Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?» Автор ЗДО №25, м. Луцьк

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі крадькома, «як мишка» (35сек).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку разом з дітьми. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами. Але будьте обережні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Григорій Паламарчук «Чому веселиками звуться журавлі»
   Мета: поглибити знання дітей про перелітних птахів; розвивати спостережливість; виховувати любов до наших пернатих друзів.


   Задайте дітям запитання:
👰 Коли птахів називають веселиками? Журавлями?
👰 Покажіть голосом веселі та сумні співи журавлів.

   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику
   Назва: «Млинці»
   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.



   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар