ДО КРАЇНИ МАТЕМАТИКИ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з малим м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Геометричні фігури. Лічба предметів в межах 10. Дидактична гра «Знайди сусідів»
Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про форму предметів; вправляти у лічбі предметів в межах 10; формувати гнучкість мислення (використання знань в іграх та нестандартних завданнях).
Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
Тема: «Лисичка-сестричка» (орігамі)
Програмовий зміст: заохочувати дітей до експериментування з папером; ознайомлювати з технікою орігамі; учити робити паперові конструкції за технікою орігамі; вправляти у складанні паперу; навчати виготовляти прості фігурки тварин у техніці орігамі; закріплювати знання геометричних фігур; активізувати словник за темою; розвивати увагу, мислення, пам’ять, дрібну моторику рук, творчість, спостережливість, уміння відтворювати дії у зазначеній послідовності, працювати за зразком; виховувати інтерес до навколишньої природи, дбайливе ставлення до тварин, повагу до культурної спадщини інших народів.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по похилій дошці напівприсісівши. Прокочування м’яча обома руками по підлозі». Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння ходити по похилій дошці напівприсівши, прокочувати м’яч по підлозі, навички ходьба та бігу; виховувати увагу, пам’ять, організованість.
Інвентар: гімнастична стінка, дошка, мат, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба «змійкою» із зміною темпу та напряму (35сек).
Біг із зміною напряму між кеглями, розставленими на відстані 1,5 – 2м (25сек), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 –
поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у
повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.:
ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву
ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 –
нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у
повільному темпі.
4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 –
нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги
разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.;
3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги
разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 –
ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2
рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?» Автор ЗДО №25,
м. Луцьк
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі крадькома, «як мишка» (35сек).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку разом з дітьми. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами. Але будьте обережні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Григорій Паламарчук «Чому веселиками звуться журавлі»
Мета: поглибити знання дітей про перелітних птахів; розвивати спостережливість; виховувати любов до наших пернатих друзів.
👰 Коли птахів називають веселиками? Журавлями?
👰 Покажіть голосом веселі та сумні співи журавлів. Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику
Назва: «Млинці»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Немає коментарів:
Дописати коментар