КОСМІЧНА ПОДОРОЖ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастистики» (Колєва О.Ю.)
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/sNRAA9RuFmA?feature=shared
Тема: «Космічна подорож»
Програмовий зміст: формувати у дітей позитивне ставлення до навколишнього світу, цікавість до інформації про Космос; збагачувати уявлення та знання про Космос, планету Земля, її супутник Місяць, планети Сонячної системи; ознайомлювати з сузір’ям як сім’єю зірок; учити розрізняти водний простір (океани і моря) і сушу (материки); виховувати дбайливе ставлення до довкілля, розуміючи, що кожен з нас – це мала частка Всесвіту.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Руханка «Котяться крашанки», розробка Немшилової А., музика ШІ
Художня література + школа безпеки
Тема: «Слухання вірша Сергія Цушка «Комп’ютеринята»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з віршем; учити слухати і розуміти зміст художнього твору, емоційно сприймати текст вірша, запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом твору; збагачувати словник прикметниками та дієсловами; виховувати інтерес до художньої літератури.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Грицько Бойко «Берізка»
Мета: поглибити знання дітей про весняні зміни в живій природі; розвивати
спостережливість, увагу; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
👨 Яке деревце посадила дівчинка?
👨 Як вона його доглядала?
👨 До чого закликала дівчинка деревце?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Тема: «Що переплутав художник?»
Мета: розвиток логічного мислення, уваги, зв'язного мовлення, зорового сприйняття.
Тема: «Весняний чек лист»


















Немає коментарів:
Дописати коментар