ВЕСНА ПРИЙШЛА
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Інтонаційна виразність речення. Звукосполучення [й’е]. Літери Єє»
Програмовий зміст: вчити утворювати множину іменників, виокремлювати звуки, що повторюються, виконувати звуко-буквенний аналіз слова, використовуючи умовні позначки, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; закріпити вміння визначати місце звука в слові (початок – кінець – середина); формувати уявлення про інтонаційну виразність речення, навички самоконтролю та самооцінки; познайомити зі знаком питання; розвивати фонематичний слух; надати елементарні уявлення про сполучення звуків [й’е]; познайомити із літерою Є, з вживанням літери Є в словах; навчати записувати друковані літери за зразком.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Весна настала»
Програмовий зміст: формувати елементарні уявлення дітей про найхарактерніші ознаки в живій та неживій природі, що можна виявити в процесі щоденних спостережень; закріплювати уявлення про зміни в природі, що настають навесні; вправляти у відгадуванні загадок; розвивати слухову увагу, логічне мислення, пам’ять; виховувати пізнавальний інтерес до явищ природи, дбайливе ставлення до природи.
Здоров'я та фізичний розвиток
«Метання торбинки з піском у горизонтальну ціль (обруч). Ходьба з торбинкою на голові по шнуру, покладеному на підлозі зигзагом». Рухлива гра «Карасі і щука».
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у горизонтальну ціль; вміння ходити по шнуру приставним кроком; розвивати спритність та швидкість під час гри.
Інвентар: кеглі, м’яч, гімнастична стінка, дошка, мат.
Підготовча частина: Ходьба звичайна та на носках між кеглями (35с) із зміною напряму. Відстань між кеглями 1,5м.
Біг із зміною
темпу (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил тулуба вперед, руки розставити в сторони; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
4. Змахи по черзі ніг у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу в сторону, руки розставити в сторони, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
5. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна
Заключна частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі
(30с).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за змінами, що відбуваються весняної пори в природі. Але будьте уважні, слідкуйте за сигналом повітряної тривоги, не торкайтесь незнайомих предметів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Березень»
Мета: поглибити знання дітей про перші ознаки весни; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Знайди відмінності»
.png)


Немає коментарів:
Дописати коментар