середа, 5 березня 2025 р.

ПРО ВСЕ НА СВІТІ 



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з гімнастичною палицею);      
закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.

   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Вимірювання об’єму сипких речовин. Орієнтування в часі. Кількісна та порядкова лічба» 
   Програмовий зміст: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею;    виховувати любов до фізичних вправ.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Матусі любої портрет»
   Програмовий зміст: продовжувати вчити вимірювати умовною мірою об’єм сипких речовин, лічити предмети, звуки, рухи; формувати вміння орієнтуватися у часі (вчора, сьогодні, завтра); розвивати логічне мислення.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні портрети. Кожна мама особлива! Надішліть мені, будь ласка, намальовані вами портрети. Я з задоволенням на них погляну. 

   Художньо-продуктивна діялність. Музичне
   Тема: «Пісня «Дорога бабуся» (Ніночка Козій)

   
   Шановні батьки, зніміть, будь ласка, відео як дітки співають пісеньку. Надішліть, і ми з задоволенням додамо його до онлай-розваги до "Свята мами і весни".

     Школа безпеки
   Тема: «Дидактична гра з пожежної безпеки «Відгадай загадку»
   Мета: вчити дітей самостійно відгадувати загадки з пожежної безпеки; розвивати логічне мислення, мовлення, увагу, пам’ять; виховувати почуття відповідальності за власне здоров’я.


   Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Поспостерігайте за деревами та птахами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук незнайомі предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Розглядання кори старого дерева»
   Мета: формувати у дітей поняття про зміни, що відбуваються в житті комах, птахів; розвивати спостережливість, вміння встановлювати причинно – наслідкові зв`язки; виховувати бережливе ставлення до живої природи.


   Загадайте дітям загадку: 
   😑 В’ється, стука молоток, поправляє нам садок. (Дятел)
   😑 Складіть свою загадку про дятла.

   Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
   Назва: «Знахідки»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.
   Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані з лівої сторони.

   Це всі завдання на сьогоді. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар