четвер, 27 березня 2025 р.

   МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТЕАТРУ



 
 Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/JYrM1ruBhho


   Пізнавальне відео
   Тема: «Подорож в театр»
   Програмовий зміст: розповісти дітям, як з`являється спектакль, хто допомагає оживити ляльок; познайомити дітей з історією театру (яким він був у стародавні часи і яким став зараз), театральними ляльками; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати любов до театру.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Переказування оповідання Василя Сухомлинського «Ледача подушка». Збагачення словника прислів’ями»
   Програмовий зміст: учити переказувати оповідання близько до тексту за запитаннями вихователя; збагачувати словник прислівниками, дієсловами, прислів’ями; вправляти у вимові звука [ж]; розвивати темп та інтонаційну виразність мовлення; виховувати любов до праці, працьовитість.

   Дидактична гра
   Назва: «Протилежності»
   Мета: розвивати уважність, логічне мислення; вчити дітей
називати слова-протилежності (антоніми). 


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Лазіння по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки. Пролізання напівприсівши під шнуром». Рухлива гра «Хто перший?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки, стрибати в глибину та пролізати під шнуром, напівприсівши; розучити гру «Хто перший?».
   Інвентар: гімнастична лава, мат, 2 стояки, шнур.
   Підготовча частина: Ходьба (30с).

   Ходьба (30с) приставним кроком на носках (лівим та правим боком).  

   Біг у середньому темпі (30с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
   6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина :

   Рухлива гра «Хто перший?». Автор Тетяна Володимирівна

   Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному темпі з рухами рук вгору та вниз (6 – 8 раз).

   Запрошую Вас, шановны батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за весняними змінами в природі. Але не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги, не беріть до рук незнайомі предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Весною»
   Мета: сформувати в дітей поняття про весняне сонечко та зміни, що відбуваються у живій та неживій природі весняної пори; виховувати любов та бережливе ставлення до природного довкілля.

   Задайте дітям запитання:
   👤 Яке весняне сонечко?
   👤 Які весняні ріки?
   👤 Які весняні дерева?
   👤 Які весняні пташки?
   👤 Як поводиться білочка? Лисиця?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.

   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар