МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТЕАТРУ
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/JYrM1ruBhho
Пізнавальне відео
Тема: «Подорож в театр»
Програмовий зміст: розповісти дітям, як з`являється спектакль, хто допомагає оживити ляльок; познайомити дітей з історією театру (яким він був у стародавні часи і яким став зараз), театральними ляльками; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати любов до театру.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Переказування оповідання Василя Сухомлинського «Ледача подушка». Збагачення словника прислів’ями»
Програмовий зміст: учити переказувати оповідання близько до тексту за запитаннями вихователя; збагачувати словник прислівниками, дієсловами, прислів’ями; вправляти у вимові звука [ж]; розвивати темп та інтонаційну виразність мовлення; виховувати любов до праці, працьовитість.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Лазіння по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки. Пролізання напівприсівши під шнуром». Рухлива гра «Хто перший?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки, стрибати в глибину та пролізати під шнуром, напівприсівши; розучити гру «Хто перший?».
Інвентар: гімнастична лава, мат, 2 стояки, шнур.
Підготовча частина: Ходьба (30с).
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Весною»
Мета: сформувати в дітей поняття про весняне сонечко та зміни, що відбуваються у живій та неживій природі весняної пори; виховувати любов та бережливе ставлення до природного довкілля.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/JYrM1ruBhho
Пізнавальне відео
Тема: «Подорож в театр»
Програмовий зміст: розповісти дітям, як з`являється спектакль, хто допомагає оживити ляльок; познайомити дітей з історією театру (яким він був у стародавні часи і яким став зараз), театральними ляльками; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати любов до театру.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Переказування оповідання Василя Сухомлинського «Ледача подушка». Збагачення словника прислів’ями»
Програмовий зміст: учити переказувати оповідання близько до тексту за запитаннями вихователя; збагачувати словник прислівниками, дієсловами, прислів’ями; вправляти у вимові звука [ж]; розвивати темп та інтонаційну виразність мовлення; виховувати любов до праці, працьовитість.
Дидактична гра
Назва: «Протилежності»
Мета: розвивати уважність, логічне мислення; вчити дітей називати
слова-протилежності (антоніми).
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Лазіння по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки. Пролізання напівприсівши під шнуром». Рухлива гра «Хто перший?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки, стрибати в глибину та пролізати під шнуром, напівприсівши; розучити гру «Хто перший?».
Інвентар: гімнастична лава, мат, 2 стояки, шнур.
Підготовча частина: Ходьба (30с).
Ходьба (30с) приставним кроком на носках (лівим та правим
боком).
Біг у середньому
темпі (30с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Хто перший?». Автор Тетяна Володимирівна
Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному
темпі з рухами рук вгору та вниз (6 – 8 раз).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Весною»
Мета: сформувати в дітей поняття про весняне сонечко та зміни, що відбуваються у живій та неживій природі весняної пори; виховувати любов та бережливе ставлення до природного довкілля.
Задайте дітям запитання:
👤 Яке весняне сонечко?
👤 Які весняні ріки?
👤 Які весняні дерева?
👤 Які весняні пташки?
👤 Як поводиться білочка? Лисиця?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:
Дописати коментар