середа, 26 березня 2025 р.

   ПОДОРОЖ МОРЕМ

\


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/JYrM1ruBhho

   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Величина предметів. Множина. Знаки « < », « > »
   Програмовий зміст: вчити дітей визначати за допомогою умовної міри величину предмета, використовувати знаки « < », « > »; формувати вміння орієнтуватися у множинах, визначати кількість груп, складених з окремих предметів.

  Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
  Тема: «Подорож морем»
   Програмовий зміст: залучати дітей до створення напівоб’ємних зображень (рел’єфів) на пластині; заохочувати до милування морським пейзажем у творах художників-мариністів; ознайомити із новим способом ліплення кольоровою розтяжкою (вода, небо); розвивати цікавість, логічне мислення, загальну та дрібну моторику, зоровий контроль дій рук; удосконалювати навички ліплення у комбінований спосіб; вправляти у самостійному обиранні теми роботи, у відгадуванні загадок; активізувати словник за темою; виховувати інтерес до довкілля, самостійність у створенні ліпних картинок.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні картини! Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт. 

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Співи. Гаївка «Голубка». Музичний керівник Гончарова В.А.
   Програмовий зміст: збагачувати музичний досвід дітей обрядовими піснями і танцями; виховувати дітей на звичаях та традиціях любов до його культурної спадщини.


   Дидактична гра
   Назва: «Який інструмент зайвий»
   Мета: продовжувати вчити дітей розрізняти музичні інструменти, закріпити назви; формувати вміння групувати, узагальнювати їх за певною ознакою та вчити знаходити зайвий поміж інши
х; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість та посидючість.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте разом з дітьми за змінами, що відбуваються весняної пори у стані живої та неживої природі. Але не забувайт про безпеку. Слідкуйте за сигналом повітряної тривоги, не беріть до рук незнайомі предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Микола Сингаївський «Квітне – веснує земля...»
   Мета: поглибити нання дітей про ознаки весни; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи.


   Задайте дітям запитання:
   👉 Які зміни відбулися навесні на землі? У небі? 
   👉 Що люблять люди? 
   👉 Доберіть заголовок до вірша.

   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику
   Назва: «Дятел»
   Мета: розвиток рухливості органів мовного апа-рату, відпрацювання правильних, повноцінних рухів артикуляційних органів необхідних для правильної вимови звуків.

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і зворотрній зв'язок, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар