вівторок, 25 березня 2025 р.

   КОСМІЧНА ПОДОРОЖ


\
   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/JYrM1ruBhho

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Склад як мінімальна вимовна частина мовлення. Звук [ж]. Літера Ж»
   Програмовий зміст: формувати уявлення про номінативну складову як мінімальну вимовну одиницю мовлення, навички самоконтролю та самооцінки; учити підраховувати кількість складів у слові, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; розвивати фонематичний слух; закріплювати знання про приголосний звук [ж], вміння виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку – синій колір, виконувати звуковий аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерою Ж як письмовим позначенням звука [ж]; навчити записувати друковані літери за зразком.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Космічна подорож»
   Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про Землю як планету, знання про планети Сонячної системи, цілісний художній образ неба та його мешканців, основу розуміння єдності землі та неба; поглиблювати знання про орбіту, як шлях планет навколо сонця, про зміни дня і ночі, пір року відповідно до руху Землі навколо Сонця; сприяти розвитку пізнавальної активності; викликати емоційні реагування на красу та різноманітність небесної сфери; вправляти у розрізненні кольору, форми, просторових характеристик об’єктів планети Земля; закріплювати знання про перші спроби вивчення Всесвіту (космонавти, ракети, космічні станції, місяцеходи); активізувати словник дітей назвами планет та космічних тіл.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Кидання м’яча обома руками знизу та із-за голови в кільце». Рухлива гра «Лисичка і курчата»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати в глибину у визначене місце та кидати м’яч у кільце обома руками знизу та із-за голови; розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі.
   Інвентар: гімнастична лава, мат, обруч, м’яч, стояк з кільцем.
   Підготовча частина: Ходьба з рухами рук, крок лівою ногою – руки в сторони, правою – на пояс (30с).


   Ходьба на носках «як лисичка» (25с).  

   Біг у середньому темпі (35с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
   6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Лисичка і курчата». Автор Маргарита Клименко

   Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному темпі (30с).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не торкайтесь сторонніх предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Наталя Забіла «На вербі»
   Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.


   Задайте дітям запитання:
   👇 Які відчуття у людини викликають вербові котики?
   👇 Які вони на дотик?
   👇 Кого нагадують дітям?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Нейроігри»
   Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги. 
   Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.

   На завтра нам знадобиться:


   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю та розуміння, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар