КОСМІЧНА ПОДОРОЖ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/JYrM1ruBhho Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Склад як мінімальна вимовна частина мовлення. Звук [ж]. Літера Ж»
Програмовий зміст: формувати уявлення про номінативну складову як мінімальну вимовну одиницю мовлення, навички самоконтролю та самооцінки; учити підраховувати кількість складів у слові, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; розвивати фонематичний слух; закріплювати знання про приголосний звук [ж], вміння виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку – синій колір, виконувати звуковий аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерою Ж як письмовим позначенням звука [ж]; навчити записувати друковані літери за зразком.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Космічна подорож»
Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про Землю як планету, знання про планети Сонячної системи, цілісний художній образ неба та його мешканців, основу розуміння єдності землі та неба; поглиблювати знання про орбіту, як шлях планет навколо сонця, про зміни дня і ночі, пір року відповідно до руху Землі навколо Сонця; сприяти розвитку пізнавальної активності; викликати емоційні реагування на красу та різноманітність небесної сфери; вправляти у розрізненні кольору, форми, просторових характеристик об’єктів планети Земля; закріплювати знання про перші спроби вивчення Всесвіту (космонавти, ракети, космічні станції, місяцеходи); активізувати словник дітей назвами планет та космічних тіл.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Кидання м’яча обома руками знизу та із-за голови в кільце». Рухлива гра «Лисичка і курчата»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати в глибину у визначене місце та кидати м’яч у кільце обома руками знизу та із-за голови; розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі.
Інвентар: гімнастична лава, мат, обруч, м’яч, стояк з кільцем.
Підготовча частина: Ходьба з рухами рук, крок лівою ногою – руки в сторони, правою – на пояс (30с).
Ходьба на носках «як лисичка» (25с).
Біг у середньому
темпі (35с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Лисичка і курчата». Автор Маргарита Клименко
Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному
темпі (30с).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не торкайтесь сторонніх предметів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Наталя Забіла «На вербі»
Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Нейроігри»
Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги.

Немає коментарів:
Дописати коментар