понеділок, 24 березня 2025 р.

   ДЕНЬ БЕЗПЕКИ "Я НЕ ПАНІКУЮ"



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/JYrM1ruBhho

   Школа безпеки

   Тема: «Безпека вдома»
   Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в квартирі; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях, вміння оцінювати небезпеку та вибирати дії самозахисту; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я і життя.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Безпека дорожнього руху»
   Програмовий зміст: формувати вміння аналізувати ситуацію; удосконалювати навички поведінки на дорозі; закріплювати вміння дітей застосовувати отримані знання про правила дорожнього руху у вільній діяльності; повторити правила поведінки на вулиці, правила дорожнього руху; розвивати уважність, спостережливість, логічне мислення.


   Художня література
   Тема: «Слухання вірша Ігоря Січовика «Заєць»
   Програмовий зміст: розширювати знання дітей про транспорт; учити розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати потребу у дотриманні правил поведінки у транспортних засобах.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне

   Тема: «Слухання музики. «Колискова», музика Левка Ревуцького. Автор музичний керівник Сагайдак О.В.


     Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Верба»
   Мета:поглибити знання дітей про вербу, її особливості, цілющі властивості; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.

   Задайте дітям запитання:
   👆 Яке дерево назвав автор деревом життя?
   👆 Де його саджають?
   👆 Яка від нього користь?
   👆 Чому дерево вважається ритуальним?
   👆 Як його використовують як лікувальний засіб?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Що переплутав художник?»
   Мета: розвиток логічного мислення, уваги, зв'язного мовлення, зорового сприйняття.


   Інформація для батьків
   Тема: «20 весняних ідей для батьків та дітей»








   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар