Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/JYrM1ruBhho
Школа безпеки
Тема: «Безпека вдома»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в квартирі; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях, вміння оцінювати небезпеку та вибирати дії самозахисту; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я і життя.
Школа безпеки
Тема: «Безпека вдома»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в квартирі; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях, вміння оцінювати небезпеку та вибирати дії самозахисту; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я і життя.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Безпека дорожнього руху»
Програмовий зміст: формувати вміння аналізувати ситуацію; удосконалювати навички поведінки на дорозі; закріплювати вміння дітей застосовувати отримані знання про правила дорожнього руху у вільній діяльності; повторити правила поведінки на вулиці, правила дорожнього руху; розвивати уважність, спостережливість, логічне мислення.
Художня література
Тема: «Слухання вірша Ігоря Січовика «Заєць»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про транспорт; учити розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати потребу у дотриманні правил поведінки у транспортних засобах.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Слухання музики. «Колискова», музика Левка Ревуцького. Автор музичний керівник Сагайдак О.В.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Верба»
Мета:поглибити знання дітей про вербу, її особливості, цілющі властивості; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи. Задайте дітям запитання:
👆 Яке дерево назвав автор деревом життя?
👆 Де його саджають?
👆 Яка від нього користь?
👆 Чому дерево вважається ритуальним?
👆 Як його використовують як лікувальний засіб?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Що переплутав художник?»
Мета: розвиток логічного мислення, уваги, зв'язного мовлення, зорового сприйняття.










Немає коментарів:
Дописати коментар