пʼятниця, 21 березня 2025 р.

   МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЛЯЛЬКАРЯ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
 https://youtu.be/JYrM1ruBhho

   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Чи всі ляльки однакові?»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з професією лялькаря; видами ляльок, які використовують у лялькових виставах; розвивати увагу, мислення, виховувати інтерес до театру ляльок, естетичні почуття.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання

   Тема: «Цирковий клоун» 

   Програмовий зміст: формувати вміння дітей співвідносити колір з емоційним станом людини; навчати передавати настрій у малюнку; учити малювати обличчя людини з певними емоціями, упізнавати їх на малюнку; розвивати образне мислення, фантазію, емоційну пам’ять; закріплювати уявлення про техніку малювання кольоровими олівцями; виховувати естетичний смак, уміння самостійно створювати емоційні художні образи.



    Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук незнайомі предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Федір Петров «Вербова гілочка»
   Мета: продовжувати знайомити дітей з вербовим цвітом, його особливлстями; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.



   Задайте дітям запитання: 
   👀 Про що йдеться у віршику?
   👀 Доберіть заголовок до нього.
   👀 Якому дереву належать сріблясті котики?
   👀 Чому Вова запропонував налити їм молока?
   👀 Роздивіться гілочку верби червоної. Чим вкриті котики?
   👀 Які вони на колір?
   👀 Якими вони є на дотик?
   👀 Чим приваблюють вербові котики людей, комах?
   👀 Як слід ставитись до природи?
   Чому так говорять? 
• Будь здоровим, як верба, а багатим, як земля.


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.

   Назва: «Цікаві знахідки»

   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.

   Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу та з правої сторони.

  Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Вправи на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми.
   Назва: «Квітка та свічка». Автор вправи Олександр Гершанов
   Мета:психологічні вправи допомагають дітям впоратися з емоційним навантаженням та травмуванням.


   Інформація для батьків
   «Як підтримати дитину, яка відчуває тривожність». Капустіна Н.О., методист Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти
   Відкрито доступ до матеріалів Каналу зв’язку для батьків дітей старшого дошкільного віку «Ефективна комунікація», які містять рекомендації «Перша допомога дитині з проявами тривожності».
   До уваги пропонуються презентаційні матеріали, розроблені Капустіною Н.О., методистом Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», за темою «Як підтримати дитину, яка відчуває тривожність» 
   Реєстрація за покликанням:  https://forms.gle/ymJmwPpmWZZ19HM6A
   Ознайомитися з матеріалами презентацій можна тут:
   https://drive.google.com/drive/folders/1YRUqXWKzeVp_1B-s1wI8SNClFerXpN2u?usp=sharing

   Це вся інформація на сьогодні. дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. 
   Вдалих вихідних! 
   Бережіть себе і дітей!

Немає коментарів:

Дописати коментар