МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЛЯЛЬКАРЯ
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Чи всі ляльки однакові?»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з професією лялькаря; видами ляльок, які використовують у лялькових виставах; розвивати увагу, мислення, виховувати інтерес до театру ляльок, естетичні почуття.
Тема: «Цирковий клоун»
Програмовий зміст: формувати вміння дітей співвідносити колір з емоційним станом людини; навчати передавати настрій у малюнку; учити малювати обличчя людини з певними емоціями, упізнавати їх на малюнку; розвивати образне мислення, фантазію, емоційну пам’ять; закріплювати уявлення про техніку малювання кольоровими олівцями; виховувати естетичний смак, уміння самостійно створювати емоційні художні образи.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Федір Петров «Вербова гілочка»
Мета: продовжувати знайомити дітей з вербовим цвітом, його особливлстями; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Цікаві знахідки»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.
Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу та з правої сторони. Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Вправи на зменшення стресу, які варто розглянути з дітьми.
Назва: «Квітка та свічка». Автор вправи Олександр Гершанов
Мета:психологічні вправи допомагають дітям впоратися з емоційним навантаженням та травмуванням.


Немає коментарів:
Дописати коментар