ЗВУКОВА КУЛЬТУРА
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/JYrM1ruBhho Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Звукова культура. Вимова звуків [р], [з], [ж], [с]»
Програмовий зміст: вправляти у вимові звука р та звуків з, ж, с, розвивати фонематичний слух, мовне дихання, темп та інтонаційну виразність мовлення, мовний апарат; виховувати зосередженість, уважність.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Лічба в межах 10. Дні тижня»
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про те, що кількість не залежить від просторового розміщення предметів; закріпити знання про час (дні тижня).
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба з торбинкою на голові по шнуру, покладеному на підлогу у вигляді кола. Стрибки в довжину з місця через «струмок» 70 см». Рухлива гра «Не запізнюйся».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння ходити по шнуру з торбинкою на голові; закріплювати вміння стрибати в довжину з місця; розучити гру.
Інвентар: шнур, торбинка з піском.
Підготовча частина: Ходьба (30с) чітким кроком, «як фізкультурник».
Ходьба на носках та п’ятках, руки на поясі (25с).
Біг у середньому
темпі (35с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Не запізнюйся». Автор Дошкільнятко
Мета: вчити дітей ходити і бігати в різних напрямках; розвивати спритність; виховувати увагу.
Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному темпі з рухами рук угору та
вниз (6 – 8 раз).
Всі важливі справи зроблені.Запрошую Вас, шановні батьки , разом з дітьми на прогулянку. Можливо Ви під час прогулянки натрапите на вербу, тож помилуйтеся цим крсивим деревом. Але не забувайте про сигнал повітряної тривоги, не нехтуйте правилами безпеки, не торкайтесь незнайомих предметів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Василь Скуратівський «Верба»
Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості; дати поняття про вербу – оберіг, її цілющі властивості; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Василь Скуратівський «Верба»
Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості; дати поняття про вербу – оберіг, її цілющі властивості; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Задайте дітям запитання:
✋ Яке дерево зацвітає першим?
✋ Чому його шанують в Україні?
✋ Де використовують вербу в народному господарстві?
✋ Як верба використовується в церковній обрядовості?
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово- просторового орієнтуван-ня, уваги, дрібної моторики.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую, шановні батьки, за розуміння і зворотній зв'язок.

Немає коментарів:
Дописати коментар