середа, 19 березня 2025 р.

   ВЧИМОСЯ РАХУВАТИ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розви-вати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/JYrM1ruBhho


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Лічба в межах 10. Орієнтування у просторі. Вправа «Знайди за кольором та формою»
   Програмовий зміст: вчити дітей визначати форму предмета, використовуючи як еталон геометричну фігуру; формувати уявлення про те, що кількість не залежить від просторового розміщення предметів і напряму лічби, вміння орієнтуватись у просторі; розвивати стійку увагу, швидкість реакції.


   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
   Тема: «Декоративний куманець»
   Програмовий зиіст: ознайомити дітей з народним мистецтвом і творами художніх промислів – кераміка та її розпис; навчати створювати декоративну композицію за мотивами розпису української «опішнянської» кераміки в техніці аплікації; продовжувати ознайомлювати з характерними елементами та кольором візерунку; закріплювати вміння вирізати з паперу, складеного у декілька разів, красиво розміщувати візерунок на формі, добирати потрібні кольори; розвивати пам’ять, мислення, увагу, творчі здібності; виховувати охайність, естетичний смак, любов до народно-прикладного мистецтва.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне

   Дидактична гра
   Назва: «Який музичний інструмент зайвий?». Автор Інна Карауш
   Мета: закріпити з дітьми назви музичних інструментів, їх види (струнні, ударні, духові); розвивати творче мислення, уяву; вчити висловлювати свої думки; виховувати інтерес до музичної творчості.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Зима не хоче йти від нас, але ми чеємо подих весни. Поспостерігайте за снігом та травичкою, яка видніється на проталинах. Під час прогулянки слідкуйте за сигналом повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук незнайомі предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Платон Воронько «Пороша»
   Мета: сформувати у дітей уявлення про стан природи ранньої весняної пори, опади; розвивати спостережливість, допитливість; виховувати естетичні почуття.


   Задайте дітям запитання: 
   ☺ Чим хвалилася пороша? 
   ☺ Що їй відповіли промені? 
   ☺ Як образилась пороша?

   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику
   Назва: «Гармошка»
   Мета: розвиток рухливості органів мовного апарату, відпрацювання правильних, повноцінних рухів артикуляційних органів необхідних для правильної вимови звуків.

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар