вівторок, 18 березня 2025 р.

   МЕШКАНЦІ АКВАРІУМУ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики» (власна розробка)
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/JYrM1ruBhho

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Уживання службових слів. Звукосполучення [й’і]. Літера Ї»
   Програмовий зміст: коригувати знання дітей про службові слова, їх роль у реченні; познайомити з літерою Ї, з уживанням літери Ї в словах; учити уточнювати наявність службового слова, використовуючи прийом розповсюдження речення, виокремлювати звуки, що повторюються в окремих словах та фразовому мовленні, добирати слова із заданими звуками, виконувати звукобуквенний аналіз слова, використовуючи умовні позначки, записувати друковані літери Її за зразком, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно;  розвивати фонематичний слух; надати елементарні уявлення про сполучення звуків [й’і]; формувати навички самоконтролю.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Мешканці акваріуму»
   Програмовий зміст: розширювати знання дітей про акваріум і його мешканців (риб, рослини); навчати самостійно створювати умови для життя риб та рослин, зважаючи на набуті раніше знання; конкретизувати знання про особливості догляду за акваріумом, за його мешканцями – рибками та рослинами; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати, вирізняти; закріплювати назви інвентарю, що потрібен для догляду за акваріумом; виховувати бажання спостерігати та доглядати за рибками, інтерес до живої природи.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним кроком. Кидання м’яча обома руками знизу та від грудей». Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна
   Інвентар: гімнастична стінка, мат, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30с).

   Ходьба на зовнішній  та внутрішній сторонах стопи (25с).  


   Біг у середньому темпі (35с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
   6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна 

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі «як лисичка» (35с). 

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Андрій М`ястківський «Котики – воркотики»
   Мета: продовжувати знайомити дітей з вербовим цвітом, його особливлстями; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.


   Задайте дітям запитання: 
   ☝ Де всілися котики-воркотики? 
   ☝ Чим їх напуває сонечко?
   ☝ Як це розуміти?
   ☝ Як ще можна сказати: котики-воркотики — гості весняні?
   ☝ Чому котик не дивиться на котиків?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Нейроігри»
   Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги. Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.

   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар