МЕШКАНЦІ АКВАРІУМУ
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики» (власна розробка)
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/JYrM1ruBhho
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Уживання службових слів. Звукосполучення [й’і]. Літера Ї»
Програмовий зміст: коригувати знання дітей про службові слова, їх роль у реченні; познайомити з літерою Ї, з уживанням літери Ї в словах; учити уточнювати наявність службового слова, використовуючи прийом розповсюдження речення, виокремлювати звуки, що повторюються в окремих словах та фразовому мовленні, добирати слова із заданими звуками, виконувати звукобуквенний аналіз слова, використовуючи умовні позначки, записувати друковані літери Її за зразком, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; розвивати фонематичний слух; надати елементарні уявлення про сполучення звуків [й’і]; формувати навички самоконтролю.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Мешканці акваріуму»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про акваріум і його мешканців (риб, рослини); навчати самостійно створювати умови для життя риб та рослин, зважаючи на набуті раніше знання; конкретизувати знання про особливості догляду за акваріумом, за його мешканцями – рибками та рослинами; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати, вирізняти; закріплювати назви інвентарю, що потрібен для догляду за акваріумом; виховувати бажання спостерігати та доглядати за рибками, інтерес до живої природи.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним кроком. Кидання м’яча обома руками знизу та від грудей». Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна
Інвентар: гімнастична стінка, мат, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30с).
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Нейроігри»
Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги. Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Уживання службових слів. Звукосполучення [й’і]. Літера Ї»
Програмовий зміст: коригувати знання дітей про службові слова, їх роль у реченні; познайомити з літерою Ї, з уживанням літери Ї в словах; учити уточнювати наявність службового слова, використовуючи прийом розповсюдження речення, виокремлювати звуки, що повторюються в окремих словах та фразовому мовленні, добирати слова із заданими звуками, виконувати звукобуквенний аналіз слова, використовуючи умовні позначки, записувати друковані літери Її за зразком, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; розвивати фонематичний слух; надати елементарні уявлення про сполучення звуків [й’і]; формувати навички самоконтролю.
Тема: «Мешканці акваріуму»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про акваріум і його мешканців (риб, рослини); навчати самостійно створювати умови для життя риб та рослин, зважаючи на набуті раніше знання; конкретизувати знання про особливості догляду за акваріумом, за його мешканцями – рибками та рослинами; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати, вирізняти; закріплювати назви інвентарю, що потрібен для догляду за акваріумом; виховувати бажання спостерігати та доглядати за рибками, інтерес до живої природи.
Тема: «Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним кроком. Кидання м’яча обома руками знизу та від грудей». Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна
Інвентар: гімнастична стінка, мат, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30с).
Ходьба на зовнішній
та внутрішній сторонах стопи (25с).
Біг у середньому
темпі (35с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, відставити праву ногу назад на носок, 2 – те саме з лівою ногою. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
4. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг угору. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту у коліні праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою.
6. Стрибки з поворотом на 90֠, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах з поворотом на 90֠; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі «як лисичка» (35с).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Андрій М`ястківський «Котики – воркотики»
Мета: продовжувати знайомити дітей з вербовим цвітом, його особливлстями; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Андрій М`ястківський «Котики – воркотики»
Мета: продовжувати знайомити дітей з вербовим цвітом, його особливлстями; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Задайте дітям запитання:
☝ Де всілися котики-воркотики?
☝ Чим їх напуває сонечко?
☝ Як це розуміти?
☝ Як ще можна сказати: котики-воркотики — гості весняні?
☝ Чому котик не дивиться на котиків?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Нейроігри»
Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги. Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:
Дописати коментар