КОНФЛІКТИ. ГРУБІ СЛОВА
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y
Тема: «Читання казки Софії Прокоф’євої «Казка про грубе слово «іди»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з основами культури поведінки; розвивати вміння спілкуватись, виховувати комунікативні навички.
Назва: «Дякую!»
Мета: закріпити поняття «дякую»; формувати базові моральні якості; розвивати мовлення; виховувати потребу бути чемними, ввічливими.
Тема: «Стрибки у висоту (30 см) з розбігу. Пролізання напівприсівши під шнуром».
Рухлива гра «Літачки»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стійко при-землятись під час гімнастичних стрибків у висоту з розбігу, пролізати під шнуром напівприсівши; розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі під час гри.
Інвентар: 2 стояки, шнур, мат.
Підготовча частина: Ходьба (35с) з зупинками (4 – 5 разів) за сигналом дорослого.
Ходьба з підніманням високо ніг, «як чапля» (25с).
Біг у середньому темпі (35с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил тулуба вперед, руки розставити в сторони; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
4. Змахи по черзі ніг у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу в сторону, руки розставити в сторони, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
5. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Літачки». Автор
М.М. Войціцька
Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному
темпі з рухами рук угору та вниз (6 – 8 раз).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Поспостерігайте за весняними змінами в природі. Але не забувайте про сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Павло Грабовський «Зійшли сніги, шумить вода...»
Мета: поглибити знання дітей про ознаки весни; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, виховувати любов до природи.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.
На завтра нам знадобиться:
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:
Дописати коментар