четвер, 13 березня 2025 р.

   КОНФЛІКТИ. ГРУБІ СЛОВА



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Читання казки Софії Прокоф’євої «Казка про грубе слово «іди»
   Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з основами культури поведінки; розвивати вміння спілкуватись, виховувати комунікативні навички.


   Дидактична гра
   Назва: «Дякую!»
   Мета: закріпити поняття «дякую»; формувати базові моральні якості; розвивати мовлення; виховувати потребу бути чемними, ввічливими.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у висоту (30 см) з розбігу. Пролізання напівприсівши під шнуром».
Рухлива гра «Літачки»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стійко при-землятись під час гімнастичних стрибків у висоту з розбігу, пролізати під шнуром напівприсівши; розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі під час гри.
   Інвентар: 2 стояки, шнур, мат.
   Підготовча частина: Ходьба (35с) з зупинками (4 – 5 разів) за сигналом дорослого.


   Ходьба з підніманням високо ніг, «як чапля» (25с).  

   Біг у середньому темпі (35с), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил тулуба вперед, руки розставити в сторони; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   4. Змахи по черзі ніг у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу в сторону, руки розставити в сторони, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
   5. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Літачки». Автор М.М. Войціцька

   Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному темпі з рухами рук угору та вниз (6 – 8 раз). 

  Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Поспостерігайте за весняними змінами в природі. Але не забувайте про сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Павло Грабовський «Зійшли сніги, шумить вода...»
   Мета: поглибити знання дітей про ознаки весни; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, виховувати любов до природи.


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.


   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар