ДИКІ ТВАРИНИ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Геометричні фігури. Порівняння множин предметів. Дидактична гра «Знайди пару»
Програмовий зміст: вчити дітей порівнювати множини предметів, предмети за формою, використовуючи як еталон геометричну фігуру; розвивати стійку увагу.
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Лисичка»
Програмовий зміст: продовжувати навчати створювати виразні ліпні образи у конструктивний спосіб, планувати роботу (задумувати образ, розділяти шматок пластиліну на потрібну кількість частин певного розміру, ліпити послідовно, починаючи з крупних деталей); розвивати почуття форми та пропорції, окомір, дрібну моторику; виховувати естетичне задоволення від створення власних робіт.
Дидактична гра
Назва: «Хто що їсть?»
Мета: закріпити знання про диких тварин і те, що вони їдять; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати любов до тварин.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Співи. «Пролісок». Музика Анна Олєйнікова, слова Наталія Іванова. Автор Анна Олєйнікова
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за весняними змінами в природі. Але не забувайте про правила безпки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Микола Сингаївський «Березень»
Мета: поглибити знання дітей про ознаки весни; розвивати спостережливість;
виховувати любов до природи.
Задайте дітям запитання:
🙋 Що привіз березень для берізок?
🙋 Що обіцяв для всіх?
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Гриб»
Мета: розвиток рухливості органів мовного апарату, відпрацювання правильних, повноцінних рухів артикуляційних органів необхідних для правильної вимови звуків.
Немає коментарів:
Дописати коментар