середа, 12 березня 2025 р.

   ДИКІ ТВАРИНИ



   Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Геометричні фігури. Порівняння множин предметів. Дидактична гра «Знайди пару»
   Програмовий зміст: вчити дітей порівнювати множини предметів, предмети за формою, використовуючи як еталон геометричну фігуру; розвивати стійку увагу.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Лисичка»
   Програмовий зміст: продовжувати навчати створювати виразні ліпні образи у конструктивний спосіб, планувати роботу (задумувати образ, розділяти шматок пластиліну на потрібну кількість частин певного розміру, ліпити послідовно, починаючи з крупних деталей); розвивати почуття форми та пропорції, окомір, дрібну моторику; виховувати естетичне задоволення від створення власних робіт.


   Дидактична гра
   Назва: «Хто що їсть?»
   Мета: закріпити знання про диких тварин і те, що вони їдять; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати любов до тварин.

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Співи. «Пролісок». Музика Анна Олєйнікова, слова Наталія Іванова. Автор Анна Олєйнікова


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за весняними змінами в природі. Але не забувайте про правила безпки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів. 
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Микола Сингаївський «Березень» 
   Мета: поглибити знання дітей про ознаки весни; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи.


   Задайте дітям запитання:
   🙋 Що привіз березень для берізок? 
   🙋 Що обіцяв для всіх?

   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
   Назва: «Гриб»
   Мета: розвиток рухливості органів мовного апарату, відпрацювання правильних, повноцінних рухів артикуляційних органів необхідних для правильної вимови звуків.

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар