пʼятниця, 14 березня 2025 р.

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЧИСЛА  π



   Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею);
закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Мета: «Що таке фрактали: світ навколо нас»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з фракталами, які можна побачити в живій та неживій природі; сприяти формуванню нестандартного, інженерного мислення дітей, прияти винахідницьким здібностям, фантастичній уяві; розвивати почуття прекрасного.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Фрактали»
   Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з фракталами; розвивати сенсорні здібності, дрібну моторику рук, художньо-естетичний смак, уяву, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість під час виконання завдання, бажання пізнавати світ.


   Впевнена, діти, що у кожного з вас вийшли власні особливі фрактали. Я нетерпінням чекатиму фото ваших робітт. 

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Поспостерігайте за весняними змінами в природі. А можливо Ви побачите фрактали в природі. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук незнайомі предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Лідія Компанієць «Бурулька»
   Мета: поглибити знання дітей про перші ознаки весни; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати любов до природи.


   Завдання: 
   🙍 Намалюйте словесну картину весни.
   🙍 Чому птах вітає птаха?
   🙍 Чому бурулька залишила своє помешкання?

   Ввечері разом з дітьми дидактичну гру
   Назва: «Цікаві знахідки»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.
   Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані внизу аркуша.


   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Слухання «Казки про маленьке лисеня і довіру»
   Мета: допомогти дитині зрозуміти чи довіряє вона іншим людям, і чи заслуговують вони на довіру.


   У густому зеленому лісі жило маленьке лисеня на ім’я Вогник. Він був допитливим і сміливим, але іноді його охоплював страх перед великим світом. Найбільше Вогник боявся темряви та невідомості.
   Його мама, мудра Лисиця, завжди говорила:
   — Вогнику, якщо ти відчуваєш страх або сумніви, пам’ятай, я завжди поруч.
   Одного дня у лісі здійнялася сильна буря. Вогник ховався у своїй норі, слухаючи, як вітер ламає гілки й кидала краплини дощу на землю. Раптом мама Лисиця кликнула його:
   — Вогнику, вийди зі мною, я покажу тобі щось дивовижне.
   Але лисеня стиснувся в клубок і відповів:
   — Мамо, я боюся бурі. Що, якщо нас накриє велика гілка або ми заблукаємо в темряві?
   Лисиця обережно зайшла в нору, притиснула лисеня своїм пухнастим хвостом і сказала:
   — Вогнику, ти маєш довіритися мені. Я завжди веду тебе туди, де безпечно. Знай, що моя любов до тебе – це твоє надійне укриття.
   Вогник довго вагався, але зрештою взяв маму за лапу і вийшов назовні. Буря ще бушувала, але мама Лисиця впевнено вела лисеня лісовими стежками. Вогник відчув тепло маминої лапи, її впевненість і силу, і страх поступово почав зникати.
   Через кілька хвилин вони зупинилися на галявині. Буря почала вщухати, і в небі з’явилася веселка.
   — Подивися, Вогнику, — сказала Лисиця. — Іноді, щоб побачити красу світу, треба пройти крізь бурю.
   З того дня Вогник навчився довіряти мамі у складні моменти. Він зрозумів, що навіть у найтемніші часи його мама завжди поруч, щоб підтримати й показати дорогу.

   Інформація для батьків
   Тема: «Види психологічного насилля»


   Це вся інформація на сьогодні. Дякую Вам, шановні батьки, за розуміння та зворотній зв'язок. Вдалих вихідних, бережіть себе і дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар