четвер, 27 лютого 2025 р.

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ПОЛЯРНОГО ВЕДМЕДЯ



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з обручем); закріплювати вмі-ння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/bOhLYjfF11E


   Пізнавальне відео
   Тема: «Масниця. День четвертий. Разгуляй». Саєнко О.А.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Полярний ведмідь»
   Програмовий зміст: поглибити знання про білого ведмедя (особливості зовнішнього вигляду, поведінки, спосіб пересування та харчування); виховувати дбайливе ставлення до природи, свідомість та розуміння того, що природа чудова у всіх її проявах.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Кидання м’яча обома руками від грудей та із-за голови. Лазіння на колінах з упором на руки по похилій дошці». Рухлива гра «Лисичка і курчата»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння кидати м’яч обома руками та лазити по похилій дошці з упором на руки на колінах; розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі під час гри.
   Інвентар: м’яч, гімнастична стінка, дошка, мат.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).


  Ходьба (25с) на носках приставним кроком (лівим та правим боком).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони вгору, долоні на потилицю . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), торкнутися потилиці; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, ноги розставлені в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячі на підлозі, спираючись ззаду на руки, ноги разом. 1 – підняти праву ногу вгору, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
   5. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Лисичка і курчата». Автор Маргарита Клименко

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30с). 

   Дидактична гра
   Назва: «Що я роблю взимку»
   Мета: закріплювати знання дітей про зимові ігри та забави; розвивати мовлення; виховувати любов до зимової пори року.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Знайдіть на снігу сліди і спробуйте визначити кому вони належать. Але будьте уважні, дивіться під ноги, не беріть до рук незнайомі предмети, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «З.Друзь «Снігова абетка»
   Програмовий зміст: поглибити знання дітей про стан живої природи взимку; познайомити зі слідами тварин; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи.


   Задайте дітям запитання:
   😆 Які абетки вам відомі? 
   😆 Що ви дізналися про снігову абетку? 
   😆 Які її сліди?
   😆 Які сліди у зайця, у миші, рисі, лося?
   😆 Чиї сліди наших молодших друзів ви бачили? 
   😆 Які вони? 

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Знайди відмінності. Зима»
   Мета: Такі ігри добре розвивають увагу і спостережливість, а також виробляють в дитини вміння зосередитися на конкретному завданні. Такі ігри відносяться до класу розвиваючих, і підходять для дітей різного віку.

   Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар