МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ПОЛЯРНОГО ВЕДМЕДЯ
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з обручем); закріплювати вмі-ння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/bOhLYjfF11E
Пізнавальне відео
Тема: «Масниця. День четвертий. Разгуляй». Саєнко О.А.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Полярний ведмідь»
Програмовий зміст: поглибити знання про білого ведмедя (особливості зовнішнього вигляду, поведінки, спосіб пересування та харчування); виховувати дбайливе ставлення до природи, свідомість та розуміння того, що природа чудова у всіх її проявах.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Кидання м’яча обома руками від грудей та із-за голови. Лазіння на колінах з упором на руки по похилій дошці». Рухлива гра «Лисичка і курчата»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння кидати м’яч обома руками та лазити по похилій дошці з упором на руки на колінах; розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі під час гри.
Інвентар: м’яч, гімнастична стінка, дошка, мат.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).
Ходьба (25с) на носках приставним кроком (лівим та правим боком).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони вгору, долоні на потилицю . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), торкнутися потилиці; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, ноги розставлені в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячі на підлозі, спираючись ззаду на руки, ноги разом. 1 – підняти праву ногу вгору, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
5. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Лисичка і курчата». Автор Маргарита Клименко
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30с).
Назва: «Що я роблю взимку»
Мета: закріплювати знання дітей про зимові ігри та забави; розвивати мовлення; виховувати любов до зимової пори року.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Знайдіть на снігу сліди і спробуйте визначити кому вони належать. Але будьте уважні, дивіться під ноги, не беріть до рук незнайомі предмети, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «З.Друзь «Снігова абетка»
Програмовий зміст: поглибити знання дітей про стан живої природи взимку; познайомити зі слідами тварин; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи.
Задайте дітям запитання:
😆 Які абетки вам відомі?
😆 Що ви дізналися про снігову абетку?
😆 Які її сліди?
😆 Які сліди у зайця, у миші, рисі, лося?
😆 Чиї сліди наших молодших друзів ви бачили?
😆 Які вони?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Знайди відмінності. Зима»
Мета: Такі ігри добре розвивають увагу і спостережливість, а також виробляють в дитини вміння зосередитися на конкретному завданні. Такі ігри відносяться до класу розвиваючих, і підходять для дітей різного віку.


Немає коментарів:
Дописати коментар