пʼятниця, 28 лютого 2025 р.

   ЗИМОВІ ЯВИЩА В ПРИРОДІ

                             

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
   Назва: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з обручем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/bOhLYjfF11E

   Пізнавальне відео
   Тема: «Вечорниці» (Колєва О.Ю.)


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Зимові явища в природі»
   Програмовий зміст: формувати у дітей позитивне ставлення до навколишнього світу на основі емоційно-чуттєвого досвіду, вміння виділяти істотні ознаки в об’єктах природи; викликати цікавість і допитливість щодо пізнання природи; продовжувати ознайомлювати зі змінами що відбуваються зимової пори (у рослинному та тваринному світі); закріплювати уявлення про характерні ознаки зими в живій та неживій природі; узагальнювати знання про властивості снігу і стани води; виховувати вміння бачити і цінувати красу природи у зимовий період.


   Дидактична гра
   Назва: «Дидактична гра «Зимові загадки»
   Мета: вчити думати й аналізувати, збагачувати словниковий запас, розширювати знання про природний світ, прищеплювати любов до рідної мови; розвивати мислення, пам'ять, увагу, посидючість.


   Економічне виховання
   Тема: «Ресурси. Природні ресурси. Блага»
   Програмовий зміст: дати первинні уявлення про «дарові блага», «ресурси»; ознайомити з різноманітними природними ресурсами; дати уявлення про використання природних ресурсів, їхнє раціональне використання; виховувати шанобливе ставлення до природи, екологічно грамотне вирішення проблемних ситуацій, які виникають.


   Всі важливі справи зробені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Візьміть з собою на прогулянку лопатку, можливо у дітей виникне бажання почистити доріжки. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не торкайтесь незнайомих предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Петро Мостовий «Гриць та мороз»
   Мета: продовжувати знайомити з зимовими опадами, працею людей в зимовий період, розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до власного здоров`я.


   Задайте дітям запитання:
   😉 Яку роботу виконує Гриць? 
   😉 Як йому дошкуляє мороз?
   Розвиток мовлення. Поясніть: 
   😉 Працьовитих малюків і мороз боїться!

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Зимові знахідки»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги. 
   Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу.

Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   «Корекція дитячих страхів. Затоптаний страх»
   Хід гри: На підлозі розстеліть три аркуша ватману. В пластикові тарілки налийте фарби. Запро-понуйте дитині вступити в фарбу і пройтися по ватману зі словами: «Страх я буду свій топтати, бо відважним хочу стати!»

   Інформація для батьків
   Тема: «17 ідей для втомлених батьків в дорозі»





   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Вдалих вихідних!

Немає коментарів:

Дописати коментар