ЗИМОВІ ЯВИЩА В ПРИРОДІ
Ранкова гімнастикаТема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
Назва: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з обручем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/bOhLYjfF11E
Пізнавальне відео
Тема: «Вечорниці» (Колєва О.Ю.)
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Зимові явища в природі»
Програмовий зміст: формувати у дітей позитивне ставлення до навколишнього світу на основі емоційно-чуттєвого досвіду, вміння виділяти істотні ознаки в об’єктах природи; викликати цікавість і допитливість щодо пізнання природи; продовжувати ознайомлювати зі змінами що відбуваються зимової пори (у рослинному та тваринному світі); закріплювати уявлення про характерні ознаки зими в живій та неживій природі; узагальнювати знання про властивості снігу і стани води; виховувати вміння бачити і цінувати красу природи у зимовий період.
Дидактична гра
Назва: «Дидактична гра «Зимові загадки»
Мета: вчити думати й аналізувати, збагачувати словниковий запас, розширювати знання про природний світ, прищеплювати любов до рідної мови; розвивати мислення, пам'ять, увагу, посидючість.
Економічне виховання
Тема: «Ресурси. Природні ресурси. Блага»
Програмовий зміст: дати первинні уявлення про «дарові блага», «ресурси»; ознайомити з різноманітними природними ресурсами; дати уявлення про використання природних ресурсів, їхнє раціональне використання; виховувати шанобливе ставлення до природи, екологічно грамотне вирішення проблемних ситуацій, які виникають.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Петро Мостовий «Гриць та мороз»
Мета: продовжувати знайомити з зимовими опадами, працею людей в зимовий період, розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до власного здоров`я.
Задайте дітям запитання:
😉 Яку роботу виконує Гриць?
😉 Як йому дошкуляє мороз?
Розвиток мовлення. Поясніть:
😉 Працьовитих малюків і мороз боїться!
Назва: «Зимові знахідки»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.
Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
«Корекція дитячих страхів. Затоптаний страх»
Хід гри: На підлозі розстеліть три аркуша ватману. В пластикові тарілки налийте фарби. Запро-понуйте дитині вступити в фарбу і пройтися по ватману зі словами: «Страх я буду свій топтати, бо відважним хочу стати!»
Тема: «17 ідей для втомлених батьків в дорозі»






Немає коментарів:
Дописати коментар