МОЄ ЗДОРОВ'Я
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з обручем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/bOhLYjfF11E
Запрошую Вас, шановні батьки та любі діти, переглянути онлайн-розвагу до третього дня Масниці, який називається "Ласунка". У розвазі участь вихованці нашої групи та батьки.
Онлайн-свято
Назва: «Масниця. День третій «Ласунка»
Програмовий зміст: залучати дітей до
українських народних традицій святкування народних свят; спонукати дітей проявляти
вміння застосовувати свої знання, вміння, навички, артистизм, виразність,
вправність у різних видах музичної діяльності – співу, танцю, іграх; розширити уявлення
про традицію святкування Масниці.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Інтонаційна виразність речення. Звуки [ц], [ц’]. Літери Цц»
Програмовий зміст: формувати у дітей початкові знання грамоти, уявлення про інтонаційну виразність речення, навички самоконтролю та самооцінки; познайомити зі знаком оклику, літерами Цц як письмовим позначенням звуків [ц], [ц’]; закріплювати навички складання речень, знання про приголосні звуки [ц], [ц’], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, сере-дина), використовувати умовні позначки; продовжувати вчити записувати друковані літери за зразком, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; вправляти в утворенні пестливих форм слів-імен дітей; розвивати фонематичний слух, мовлення, логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику рук; виховувати інтерес до занять.
Програмовий зміст: формувати у дітей початкові знання грамоти, уявлення про інтонаційну виразність речення, навички самоконтролю та самооцінки; познайомити зі знаком оклику, літерами Цц як письмовим позначенням звуків [ц], [ц’]; закріплювати навички складання речень, знання про приголосні звуки [ц], [ц’], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, сере-дина), використовувати умовні позначки; продовжувати вчити записувати друковані літери за зразком, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; вправляти в утворенні пестливих форм слів-імен дітей; розвивати фонематичний слух, мовлення, логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику рук; виховувати інтерес до занять.
Тема: «Предмети гігєни»
Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення про предмети гігієни; учити вживати узагальнюючі слова (предмети гігієни), відповідати на запитання; збагачувати словник словами-синонімами (бруднуля - грязнуля-замазура), прикметниковими синонімами (охайний – чистий – чепурний); вправляти у вживанні прикметників із суфіксом -есеньк-; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, необхідність дотримання чистоти та особистої гігієни.
Дидактична гра
«Предмети гігієни в загадках»
Мета: вчити самостійно відгадувати загадки; розвивати логічне мислення, мовлення; увагу, пам’ять; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Пізнавальне відео
Назва: «М.Коростельов «Коштовна прикраса»
Мета: формувати навички гігієни; розвивати спостережливість; виховувати навички культури поведінки.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Пісня «Навесні» (Ніночка Козій)». Співаночки від Ніночки
Шановні батьки, вивчіть, будь ласка, з дітьми пісеньку. Можна вчити тільки один куплет або приспів, як завжди можна підспівувати та підтанцьовувати. Це пісенька до Свята мам. Надсилайте, будь ласка, відео. Ми з задоволенням додами їх до онлай-розваги.
Назва: «Зимові нейровправи. Назви малюнок та повтори жест»
Мета: автоматизувати правильну вимову звука [ш] у словах, активізувати словник дітей іменниками за лексичною темою «Зима»; розвивати зорово-моторну координацію, навички переключення, самоконтролю, одночасної роботи обох рук.
Словник: шапка, шарф, шуба.
Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення про предмети гігієни; учити вживати узагальнюючі слова (предмети гігієни), відповідати на запитання; збагачувати словник словами-синонімами (бруднуля - грязнуля-замазура), прикметниковими синонімами (охайний – чистий – чепурний); вправляти у вживанні прикметників із суфіксом -есеньк-; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, необхідність дотримання чистоти та особистої гігієни.
Дидактична гра
«Предмети гігієни в загадках»
Мета: вчити самостійно відгадувати загадки; розвивати логічне мислення, мовлення; увагу, пам’ять; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Пізнавальне відео
Назва: «М.Коростельов «Коштовна прикраса»
Мета: формувати навички гігієни; розвивати спостережливість; виховувати навички культури поведінки.
Задайте дітям запитання:
😄 Де відбулася описана подія?
😄 Чим після їжі користувалася жінка-лікар?
😄 Яку функцію виконувала носова хустка в минулому і сьогодні?
😄 Чи завжди ви користуєтесь носовою хусточкою?
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Пісня «Навесні» (Ніночка Козій)». Співаночки від Ніночки
Хочу нагадати, що під час прогулянки будьте обережні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал повітряної тривоги - прямуйте в укриття, не торкайтесь незнайомих предметів.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну груНазва: «Зимові нейровправи. Назви малюнок та повтори жест»
Мета: автоматизувати правильну вимову звука [ш] у словах, активізувати словник дітей іменниками за лексичною темою «Зима»; розвивати зорово-моторну координацію, навички переключення, самоконтролю, одночасної роботи обох рук.
Словник: шапка, шарф, шуба.
Спробуйте, це цікаво та корисно!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар