ТВАРИНИ ВЗИМКУ
Ранкова гімнастика
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з обручем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/bOhLYjfF11E Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Життя тварин узимку»
Програмвий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей зі змінами, що відбуваються в природі зимової пори; розширювати уявлення про зимові зміни у житті тварин; узагальнювати та систематизувати знання про диких тварин; розвивати пізнавальний інтерес, мовленнєву активність, логічне мислення, пам’ять, увагу; викликати інтерес до вивчення природи рідного краю; виховувати бажання більше знати про життя тварин.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Повзання по-пластунському». Рухлива гра «Влучи в ціль»
Програмовий зміст: удосконалювати вміння точно приземлятись під час стрибка в глибину, повзати по-пластунському, метати торбинку з піском у горизонтальну ціль під час гри.
Інвентар: гімнастична лава, мат, обруч, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба з імітацією рухів, «як ведмедик», «чапля», «лисичка» (35 с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони вгору, долоні на потилицю . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), торкнутися потилиці; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, ноги розставлені в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячі на підлозі, спираючись ззаду на руки, ноги разом. 1 – підняти праву ногу вгору, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
5. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина, рухлива гра:
Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному
темпі з рухами рук угору та вниз (6 – 9раз).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Василь Сухомлинський «Дівчинка і синичка»
Мета: поглиблювати знання дітей про спосіб життя синиць взимку; розвивати спостережливість, виховувати бережливе ставлення до птахів.
Назва: «Квітка і кульбаба»
Мета:Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.
Немає коментарів:
Дописати коментар