четвер, 20 лютого 2025 р.

ЧАРІВНЕ ПОВІТРЯ НАВКОЛО НАС



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з обручем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/bOhLYjfF11E


   Екологічне виховання
   Тема: «Повітря чарівне навколо нас завжди»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з поняттям «повітря», його властивостями та цінністю в житті людини; ознайомити з тим, що повітря є навколо нас, в усіх предметах, що нас оточують (повітрям дихають люди, рослини, тварини; воно прозоре, його можна відчути, але побачити не можна; повітря може бути чистим і брудним); дати уявлення про те, яку роль відіграють рослини в нашому житті, як вони впливають на чистоту повітря; розвивати логічне мислення, творчу уяву, пам’ять; виховувати негативне ставлення до факторів, що забруднюють повітря, бажання охороняти навколишнє середовище.


   
Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Пролізання в обруч лівим та правим боком. Кидання м’яча обома руками знизу в кільце, закріплене на висоті 1,5м». Рухлива гра «Гуси-лебеді».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння пролізати в обруч та кидати м’яч в кільце; розвивати спритність та швидкість під час гри.
   Інвентар: стояк з кільцем, м’яч, 2 стояки, обруч.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (35 с).

   Ходьба з підніманням високо ніг, як чапля (25с).

Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони вгору, долоні на потилицю . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), торкнутися потилиці; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, ноги розставлені в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячі на підлозі, спираючись ззаду на руки, ноги разом. 1 – підняти праву ногу вгору, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
   5. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Гуси-лебеді». Автор Оксана Рожківська

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, «як лисичка» (30 с).

   Дидактична гра
   Назва: «Зимова подорож (прийменники)»
   Мета: вчити дітей розуміти та використовувати прийменники на, під, над, в, за, перед, біля, між; вдосконалювати вміння будувати речення; розвивати логічне мислення, слухову і зорову увагу, пам’ять.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Поспостерігайте разом з дітьми за снігом, за інеєм. Але не забувайте про правила безпеки, як почуєте сигнал повітряної тривоги - прямуйте в укриття, не торкайтесь сторонніх предметів. 
  Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Анатолій Камінчук «Усі дерева в інеї» 

   Мета: поглибити знання дітей про іній; розвивати спостережливість; виховувати інтерес до явищ природи, естетичні почуття.


 Задайте дітям запитання: 
   💭 Чому іній буває білий, синій? 

   💭 Чому дими схожі на волохаті стовпи?

   Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру, хто з вас швидше і більше знайде відмінностей.
   Назва: «Знайди відмінності. Зима»
   Мета: Такі ігри добре розвивають увагу і спостережливість, а також виробляють в дитини вміння зосередитися на конкретному завданні. Такі ігри відносяться до класу розвиваючих, і підходять для дітей різного віку.

На завтра нам знадобиться: 


Це всі завдання на сьогодні. Дякую Вам, шановні батьки, за розуміння і співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар