ЧАРІВНЕ ПОВІТРЯ НАВКОЛО НАС
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з обручем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/bOhLYjfF11E
Екологічне виховання
Тема: «Повітря чарівне навколо нас завжди»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з поняттям «повітря», його властивостями та цінністю в житті людини; ознайомити з тим, що повітря є навколо нас, в усіх предметах, що нас оточують (повітрям дихають люди, рослини, тварини; воно прозоре, його можна відчути, але побачити не можна; повітря може бути чистим і брудним); дати уявлення про те, яку роль відіграють рослини в нашому житті, як вони впливають на чистоту повітря; розвивати логічне мислення, творчу уяву, пам’ять; виховувати негативне ставлення до факторів, що забруднюють повітря, бажання охороняти навколишнє середовище.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Пролізання в обруч лівим та правим боком. Кидання м’яча обома руками знизу в кільце, закріплене на висоті 1,5м». Рухлива гра «Гуси-лебеді».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння пролізати в обруч та кидати м’яч в кільце; розвивати спритність та швидкість під час гри.
Інвентар: стояк з кільцем, м’яч, 2 стояки, обруч.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (35 с).
Ходьба з підніманням високо ніг, як чапля (25с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони вгору, долоні на потилицю . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), торкнутися потилиці; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, ноги розставлені в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячі на підлозі, спираючись ззаду на руки, ноги разом. 1 – підняти праву ногу вгору, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
5. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Гуси-лебеді». Автор Оксана Рожківська
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, «як лисичка» (30 с).
Дидактична граНазва: «Зимова подорож (прийменники)»
Мета: вчити дітей розуміти та використовувати прийменники на, під, над, в, за, перед, біля, між; вдосконалювати вміння будувати речення; розвивати логічне мислення, слухову і зорову увагу, пам’ять.
Тема: «Анатолій Камінчук «Усі дерева в інеї»
Мета: поглибити знання дітей про іній; розвивати спостережливість; виховувати інтерес до явищ природи, естетичні почуття.
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру, хто з вас швидше і більше знайде відмінностей.
Назва: «Знайди відмінності. Зима»
Мета: Такі ігри добре розвивають увагу і спостережливість, а також виробляють в дитини вміння зосередитися на конкретному завданні. Такі ігри відносяться до класу розвиваючих, і підходять для дітей різного віку.

Немає коментарів:
Дописати коментар