ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗАХИСТУ МОРСЬКИХ ССАВЦІВ
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з обручем); закріплювати вмі-ння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/bOhLYjfF11E
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Лічба в межах 10. Вимірювання довжини і ширини. Дидактична
гра «Відгадай, що звучить»
Програмовий зміст: вчити дітей лічити предмети, звуки; продовжувати вчити вимірювати довжину і ширину предметів умовною мірою; закріпити знання про кількісний склад числа з одиниць; формувати вміння слухати інструкцію вихователя, діяти відповідно до інструкції.
Дидактична гра
Назва: «Що де знаходиться? (орієнтування у просторі)»
Мета: розвивати вміння орієнтуватися у просторі; вправляти в уміння вживати слова «під», «за», «перед», «над», «на», «далеко», «близько», «зліва», «справа»; виховувати інтерес до дидактичних ігор.
Літературне читання
Тема: «Марія Солтис - Смирнова «Казка про маленьке китеня»
Мета: продовжувати знайомити дітей з представниками тваринного світу, особливостями зовнішнього вигляду, місцем проживання, поведінкою, умовами життя; розвивати спостережливість; виховувати любов і бережливе ставлення до тварин.
Тема: «Синій кит»
Програмовий зміст: навчати дітей виготовляти паперову аплікацію; удосконалювати уміння та навички, набуті на попередніх заняттях; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику рук, творчі здібності, фантазію; виховувати охайність, працелюбність, вміння бережливо та економно використовувати матеріал, підтримувати у чистоті робоче місце та дотримуватись правил техніки безпеки.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Пісня «Вітаю маму я з весною», Ірина Гайдамака, Т.Будяк. Автор Світлана Дерда
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за інеєм. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук незнайомі предмети, бережіть себе і дітей.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Павло Тичина «Вийшли вранці ми»
Мета: поглибити знання дітей про іній; розвивати спостережливість, зв`язне мовлення; виховувати інтерес до явищ природи, естетичні почуття.
Задайте дітям запитання:
💬 Чому місто дивне проти сонця?
💬 Чому дим патлатий?
💬 Чому він тане?
💬 Чому сад синій проти сонця?
💬 Чи бачили ви коли-небудь таку красу?
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру
Назва: «Зимові нейровправи. Назви малюнок та повтори жест»
Мета: автоматизувати правильну вимову звука [с] у словах, активізувати словник дітей іменниками за лексичною темою «Зима»; розвивати зорово-моторну координацію, навички переключення, самоконтролю, одночасної роботи обох рук.
Словник: сани, сніжинка, сніговик.

Немає коментарів:
Дописати коментар