вівторок, 18 лютого 2025 р.

У СВІТІ ЧАРІВНИХ СЛІВ



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з обручем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/bOhLYjfF11E


   Школа добрих почуттів
   Тема: «У світі чарівних слів»
   Програмовий зміст: закріпити знання дітей про правила вживання ввічливих слів прохання та подяки; розвивати в дітей мовлення, вміння спілкуватися; виховувати чемність, тактовність, культуру поведінки.



   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в довжину з розбігу. Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним та приставним кроком. Рухлива гра «Карасі і щука».
   Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у довжину з розбігу, лазити по гімнастичній стінці поперемінним та приставним кроком; розвивати спритність та швидкість під час гри.
   Інвентар: мат, 2 гімнастичні стінки.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).


   Ходьба на п’ятках та носках, руки на поясі (25с).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони вгору, долоні на потилицю . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), торкнутися потилиці; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, ноги розставлені в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячі на підлозі, спираючись ззаду на руки, ноги разом. 1 – підняти праву ногу вгору, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
   5. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі крадькома, «як мишка» (35 с).

   Художня праця
   Тема: «Зайчик»
   Програмовий зміст: вчити дітей аплікувати зайчика в техніці аригамі; закріпити вміння складати кружечки навпіл, щоб краї круга співпадали та складати їх у трикутну форму (вуха зайчика), прямокутну форму (стовбур ялинки); розвивати увагу, емоційну та зорову чутливість, здатність захоплюватись, радіти розмаїттю фарб, окомір, дрібну моторику рук; виховувати естетично-емоційне ставлення до навколишньої дійсності.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні портрети зайчика. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте з дітьми за хмарами. Але будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не торкайтесь сторонніх предметів. 

   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Спостереження за хмарами» 

   Мета: поглибити знання дітей про хмари; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття.



   Задайте дітям запитання: 

   💇 Якого кольору небо?

   💇 Чому переважають сірі тони?

   💇 У спокої чи в русі знаходяться хмари?

   💇 Що їх рухає?

   💇 Які вони за розміром?


   Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу

   Назва: «Гарячий чай»

   Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.


   

   На завтра нам знадобиться: 

   Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.


Немає коментарів:

Дописати коментар