У СВІТІ ЧАРІВНИХ СЛІВ
Ранкова гімнастика
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з обручем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/bOhLYjfF11E
Тема: «У світі чарівних слів»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про правила вживання ввічливих слів прохання та подяки; розвивати в дітей мовлення, вміння спілкуватися; виховувати чемність, тактовність, культуру поведінки.
Тема: «Стрибки в довжину з розбігу. Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним та приставним кроком. Рухлива гра «Карасі і щука».
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у довжину з розбігу, лазити по гімнастичній стінці поперемінним та приставним кроком; розвивати спритність та швидкість під час гри.
Інвентар: мат, 2 гімнастичні стінки.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).
Ходьба на п’ятках та носках, руки на поясі (25с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони вгору, долоні на потилицю . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), торкнутися потилиці; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, ноги розставлені в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: сидячі на підлозі, спираючись ззаду на руки, ноги разом. 1 – підняти праву ногу вгору, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
5. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі
крадькома, «як мишка» (35 с).
Тема: «Зайчик»
Програмовий зміст: вчити дітей аплікувати зайчика в техніці аригамі; закріпити вміння складати кружечки навпіл, щоб краї круга співпадали та складати їх у трикутну форму (вуха зайчика), прямокутну форму (стовбур ялинки); розвивати увагу, емоційну та зорову чутливість, здатність захоплюватись, радіти розмаїттю фарб, окомір, дрібну моторику рук; виховувати естетично-емоційне ставлення до навколишньої дійсності.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте з дітьми за хмарами. Але будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття, не торкайтесь сторонніх предметів.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за хмарами»
Мета: поглибити знання дітей про хмари; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття.
Задайте дітям запитання:
💇 Якого кольору небо?
💇 Чому переважають сірі тони?
💇 У спокої чи в русі знаходяться хмари?
💇 Що їх рухає?
💇 Які вони за розміром?
Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу
Назва: «Гарячий чай»
Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.
На завтра нам знадобиться:
Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
Немає коментарів:
Дописати коментар