ДЕНЬ СПОНТАННОГО ПРОЯВУ ДОБРОТИ
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з обручем»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з обручем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з обручем; виховувати любов до фізичних вправ.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Добро і зло»
Програмовий зміст: сформувати поняття «добро» і «зло»; виховувати кращі людські якості.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. Музично-ритмічна
гра «Незвичайні кастаньєти», музика «Дитяча полька». Музичні хвилинки з дошкільнятами
Художня література
Тема: «Слухання вірша Миколи Вороного «Сніжинки»
Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст віршованого твору, пов’зувати нові знання з власним досвідом, відповідати на запитання за змістом твору; збагачувати словниковий запас ознаками зими; розвивати мовлення, увагу, фантазію, мислення; викликати любов до зими, природи.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Лютий»
Мета: пояснити лексичне значення слова лютий; сформувати в дітей уявлення про зміни в стані живої та неживої природи цієї пори; розвивати спостережливість, допитливість; виховувати естетичні почуття.
Задайте дітям запитання:
💆 Про який місяць ви дізналися?
💆 Де знаходиться сонце?
💆 Чому воно вже піднялося вище?
💆 Чи гріє лютневе сонце?
💆 Визначте висоту сонцестояння відносно найвищого дерева.
💆 Якими є прикмети цього місяця?
💆 Звідки його назва?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Що переплутав художник?»
Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.








Немає коментарів:
Дописати коментар