пʼятниця, 31 січня 2025 р.

ПТАХИ ВЗИМКУ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/Bn-GASFLPBg

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Життя птахів узимку»
   Програмовий зміст: формувати у дітей уявлення про особливості життєдіяльності та поведінку знайомих птахів у холодну пору року; сприяти розвитку пізнавального інтересу до природних об’єктів найближчого оточення; удосконалювати навички спостережливості та уваги; розвивати логічне мислення, пам’ять, мовлення, уміння порівнювати, визначати основні ознаки; викликати співчуття до птахів, які потерпають від холоду і голоду, готовність допомагати їм; виховувати дбайливе ставлення до природи, пізнавальний інтерес до довкілля.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання

   Тема: «Сніжинка»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з одним із видів декоративного мистецтва – переливом; учити виконувати його прості елементи в малюванні (лінії, мазки, крапки), розташовувати візерунок на всій площині багатокутника; вправляти у декоративному малюванні за варіативним зразком; вчити малювати в шестикутній розетці, створюючи декоративні візерунки; розширювати вміння малювати пензликом лінії; закріплювати вміння тримати пензлик похило і вертикально, знаходити середину форму; розвивати уяву, увагу, мислення, пам’ять, дрібну моторику рук; формувати вміння зорового контролю дій рук, естетичне сприйняття навколишнього світу; заохочувати до проявів творчості; виховувати самостійність, інтерес до навколишньої природи, бажання фантазувати.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні сніжинки, тому я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.

   Дидактична гра
   Назва: «Хто сховався за сніжинкою?»
   Мета: уточнити і закріпити назви зимуючих птахів; вчити дітей розпізнавати птахів за певними ознаками та окремими частинами тіла; розвивати пам'ять, мислення, зорову увагу; збагачувати словник дітей назвами птахів; виховувати любов до природи.


   Запрошую Вас разом з дітьми на прогулянку, шановні батьки. Під час прогулянки будьте пильні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не торкайтесь сторонніх предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за хуртовиною»
   Мета: поглибити знання дітей про різноманітність опадів узимку, уявлення про супровідні явища в природі; пояснити сутність хуртовини як явища неживої природи; розвивати аналітичні уміння, здатність встановлювати причинно – наслідкові зв`язки; виховувати естетичні почуття.


Психологічна підтримка та емоційна стабілізація


   Тема: "Корекція дитячих страхів". Вправа
   Назва: «Вигадуємо історію»
   Хід вправи: Складіть разом з дітьми історію про чарівну скриньку, в якій лежить те, що перемагає всі страхи. Що це може бути? Попросіть дітей намалювати це.

   Інформаця для батьків
   Тема: «7 способів провести час з донькою»

   

   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Безпечних і вдалих вихідних, бережіть себе та дітей!

Немає коментарів:

Дописати коментар