ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
ДІАГНОСТИЧНИЙ ДЕНЬ
ДОРОГА ДО КРАЇНИ ЗНАНЬ
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи без предметів; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/ZVdxS2PELWw
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Казка про мурашку, яка пішла до школи». Автор О.Катинська»
Програмовий зміст: формувати мотиваційну готовність до навчання у школі; систематизувати і закріпити уявлення дітей про школу, навчання; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення; прищеплювати цікавість до художнього слова; виховувати старанність.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Подорож до днів тижня»
Програмовий зміст: розвивати просторове і логічне мислення, уяву, формувати інтерес до математичних знань, спостережливість, дрібну моторику рук; виховувати уважність, зосередженість, впевненість у своїх діях; навчати дітей кількісній та порядковій лічбі в межах 9, порівнювати множини на суміжні числа, розрізняти числа і цифри в межах 9, закріпити уявлення дітей про знайомі геометричні фігури, продовжувати формувати вміння помічати геометричні фігури в предметах та зображеннях, уточнити уявлення дітей про дні тижня та їх послідовність; закріплювати вміння складати з лічильних паличок предмети за вказівкою вихователя; формувати вміння складати ціле з частин; орієнтуватися в предметах, об’єктах і явищах оточуючого світу.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Лазіння на колінах з упором на руки по дошці, яка одним кінцем зачеплена за щабель гімнастичної стінки. Стрибки в довжину з розбігу. Рухлива гра «Влучи в ціль»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; навчити відштовхуватись однією ногою під час стрибків у довжину з розбігу; удосконалювати вміння лазити по похилій дошці на колінах з упором на руки, метати торбинку з піском у горизонтальну ціль під час гри.
Інвентар: дошка, гімнастична лава, мат, 2 торбинки з піском, обруч.
Підготовча частина: Ходьба «змійкою» між кеглями із зміною напряму (35 с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути); 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 раз в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячи на підлозі, ноги нарізно, руки на поясі. 1- нахил тулуба вперед, руками торкнутися носків ніг. 2 – в.п. Повторити 6 – 8 разів у середньому темпі.
4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: упор сидячи на підлозі. 1 – підняти вгору праву ногу, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою. Повторити 6 раз в повільному темпі.
5. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на місці з поворотом на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: зімкнута стійка, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, повертаючись під час кожного стрибка на 90֠ вліво; 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити те саме в інший бік. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина. Рухлива гра:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути); 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 раз в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячи на підлозі, ноги нарізно, руки на поясі. 1- нахил тулуба вперед, руками торкнутися носків ніг. 2 – в.п. Повторити 6 – 8 разів у середньому темпі.
4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: упор сидячи на підлозі. 1 – підняти вгору праву ногу, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою. Повторити 6 раз в повільному темпі.
5. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на місці з поворотом на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: зімкнута стійка, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, повертаючись під час кожного стрибка на 90֠ вліво; 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити те саме в інший бік. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина. Рухлива гра:
Валеологія
Тема: «Найважливіший орган людини – серце»
Мета: сформувати у дітей поняття про найважливіший орган людини — серце; розвивати спостережливість; виховувати гігієнічні навички.
Тема: «Найважливіший орган людини – серце»
Мета: сформувати у дітей поняття про найважливіший орган людини — серце; розвивати спостережливість; виховувати гігієнічні навички.
Ввечері, шановні батьки, пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
Назва: «Зимова нейрогімнастика»
Мета: завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (потрібно розглянути картинки і одночасно вказівними пальцями рук вказати на однакові малюнки).



Немає коментарів:
Дописати коментар