ДІАГНОСТИЧНИЙ ДЕНЬ
КОРИСНЕ ХАРЧУВАННЯ
Ранкова гімнастика
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи без предметів; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/ZVdxS2PELWw
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Корисне та традиційне харчування»
Програмовий зміст: розширити знання дітей про продукти харчування; збагачувати уявлення про користь певних продуктів харчування; уточнити правила здорового харчування; формувати уявлення про основні страви української кухні (борщ, куліш, узвар, вареники) та продукти, потрібні для їх приготування; поглиблювати знання про звичаї українців зустрічати гостей хлібом-сіллю на вишитому рушнику; навчати розуміти традиції та цінності свого народу; формувати бажання більше дізнатися про історію виникнення певного продукту харчування; розвивати мовлення, логічне мислення, пам'ять, творчу уяву; виховувати бажання турбуватися про своє здоров`я, гостинність, товариськість.
Назва: «Українські страви»
Мета: ознайомити дітей з українськими стравами та закріпити вже набуті знання; розвивати патріотичне виховання молодого покоління.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Святкова скатертина»
Програмовий зміст: формувати уявлення про поняття «орнамент»; вправляти в умінні розташовувати декоративні елементи на готовій формі (прямокутник), орієнтуватися на аркуші паперу; учити малювати трипелюсткову та восьмипелюсткову квітку мазками у спосіб прикладання пензлика ворсом догори; розвивати відчуття кольору, форми, ритму, творчу уяву, асоціативну пам'ять, наочне мислення; сприяти розвитку самостійності, охайності; збагачувати індивідуальний художньо-естетичний досвід кожної дитини; виховувати естетичне сприйняття, цікавість до народної творчості, чуйність, повагу до праці художників.
Я впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні скатертини. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.
Тема: «Загадки про зуби та язик. Вірш Тетяни Левченко «Діти – молодці»
Мета: ознайомити дітей із призначенням зубів; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати гігієнічні навички.
Задайте дітям запитання:
👦 Про що добре знають діти?
👦 Для чого необхідно постійно стежити за зубами?
👦 Скільки разів на день їх слід чистити?
👦 Що про таких дітей скажуть дорослі?
Ввечері, шановні батьки, пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
Тема: «Зимові знахідки»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги. Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані з лівої сторони.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Якщо стрес і тривога наздогнали Вас і Ва-шу дитину раптово, стрімко і інтенсивно, це може серйозно відбитися на здоров`ї. Щоб допомогти собі і дитині – грайте з нею! Зробіть це разом з дитиною.
Назва: «Гра, яка допоможе дитині впоратися з тривогою і стресом. Гра для стабілізації дихання «Врятуй пташечку».
Немає коментарів:
Дописати коментар